تعمیرگاه تویوتا کمری

بهترین تعمیرگاه تویوتا کمری


تعمیرگاه تویوتا کمری در تهران دیاگ

تعمیرگاه تویوتا کمری : کمری یکی از خودروهای محبوب کمپانی بزرگ و بین المللی تویوتاست که در کشورهای مختلف دنیا از جمله کشور ایران عرضه شده، و در نتیجه خدمات جانبی آن از جمله تعمیر و تامین قطعات آن نیز از جمله شغل هایی بودند که، پس از ورود این خودرو به ایران شکل گرفتند. در ادامه متن در مورد این خودرو و بهترین مرکز تعمیر آن مطالبی ارائه می شود.

بهترین مرکز پشتیبانی و تعمیر تویوتا کمری در ایران


تویوتا کمری و مدل های مختلف آن از جمله تویوتا کمری هیبریدی محصولاتی هستند که، در ایران فروش قابل توجهی داشته اند، و به همین دلیل مراکز مختلفی در جهت پشتیبانی و تعمیر تویوتا کمری در ایران راه اندازی شده اند. به همین دلیل می توان در استان های مختلف ایران انواع نمایندگی و مراکز تعمیرگاه تویوتا کمری را مشاهده کرد. تهران دیاگ در تهران بعنوان برترین تعمیرگاه تویوتا با سابقه درخشان و تیم با دانش و تجربه می اشد.

تعمیرگاه تویوتا قدیمی

بهترین تعمیرگاه تویوتا

تعمیرگاه تویوتا کریسیدا

تعمیر جلوبندی تویوتا

تعمیر تویوتا

مکانیک تویوتا کمری

تعمیرگاه تخصصی تویوتا

تعمیر تویوتا هایلوکس


تویوتا کمری خودرویی است که ما در این مجموعه تعمیراتی کلیه خدمات تعمیر و نگهداری آن را انجام می دهیم. شما می توانید برای تعمیر انواع مدل های این خودرو به این مجموعه تخصصی مراجعه کنید. ما در این مجموعه با استفاده از بهترین تجهیزات روز، مثل دستگاه های دیاگ تویویا کمری نسبت به عیب یابی و تعمیر اصولی این خودروها اقدام می کنیم.

تعمیر تویوتا کمری در محل

کمری

تویوتا کمری (به انگلیسی Toyota Camry) یکی از محصولات محبوب شرکت تویوتا در ایران است. شرکت خودروسازی تویوتا به عنوان یکی از غول های خودروساز دنیا شناخته می شود که، صاحب برندهایی همچون دینا، سایون، دایهاتسو، لکسوس و هینو موتورز بوده، و سهام آن در بورس هایی مثل بورس توکیو، نیویورک و لندن مورد معامله قرار می گیرد. این شرکت از ابتدای راه خود در سال ۱۹۲۶ میلادی، فرایند تولید خود را به صورت حرفه ای بنیان گذاری کرد، و در تمامی سطوح از تولید تا مدیریت، اصول حرفه ای را طرح ریزی کرد که، تا به امروز این روند ادامه دارد.

خرید آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی

و همین اصول باعث شده اند که تمامی خودروهای تولیدی این شرکت در زمینه بهترین خودروهای دنیا لقب گیرند. شرکت خودروسازی تویوتا همواره در زمینه نوآوری و خلاقیت در تولید انواع اتومبیل پیش قدم بوده، و به همین دلیل می توان در میان محصولات مختلف این شرکت، خودروهای نوینی از جمله تویوتا کمری هیبریدی را مشاهده نمود که، تولید آنها بر پایه طراحی های اختصاصی شرکت تویوتا انجام گرفته است.

بهترین تعمیرگاه تویوتا کمری

صادرات کمری د دنیا و ایران؟


تویوتا کمری یکی از محصولاتی که از سال ۱۹۸۰ به چرخه تولید شرکت خودروسازی تویوتا وارد شد، و تا به امروز نمونه های مختلفی از این محصول به بازارهای مختلف دنیا صادر شده اند، و ایران یکی از بازارهایی است که انواع خودرو تویوتا کمری از جمله تویوتا کمری هیبریدی، در آن عرضه شده اند، و امروزه نیز عرضه آنها به این بازار ادامه دارد. به همین دلیل خدمات مختلف تویوتا کمری در ایران ارائه می شود که از جمله آنها می توان به تامین قطعات و تعمیر تویوتا کمری اشاره کرد.

انواع تویوتا کمری و مشخصات آنها


تویوتا کمری خودرویی از که در بازارهای کشورهای غربی از آن به عنوان خودرو رویاها نام می برند. در نمونه های مختلف این محصول از بهترین و بروزترین آپشن ها روز استفاده شده و تعدادی از آپشن های موجود در بسیاری از خودروهای دیگر، برای اولین بار در تویوتا کمری بکار گرفته شد.

در ایران از سال ۲۰۰۷ به صورت جدی ورود این خودرو رواج یافت، و نخستین خودرویی که در آن زمان به ایران وارد شد، خودروی تویوتا کمری ۲۰۰۷ بود که نسبت به نمونه های قبل تغییرات قابل توجهی داشت.

در این خودرو از موتور ۲.۴ لیتری VVT-i چهار سیلندر استفاده شده که، این موتور۱۵۸ اسب بخار قدرت داشت. پس از این بارها در این مدل بازبینی صورت گرفت، و مدل هایی از تویوتا کمری ۲۰۰۷ تولید شد که، با مدل های SE ، LE ، CE و XLE شهرت دارند. این مدل ها در واقع نمونه های تکمیلی مدل اصلی هستند.


مشخصات انواع تویوتا کمری


تویوتا کمری ۲۰۱۰ نمونه ای است که مدل های بنزینی و هیبریدی از آن به بازار ورود کرد. نمونه بنزینی آن از یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۶۹ اسب بخار بهره می برد. سپس دو نمونه تکمیلی از آن با مدل های LE و XLE وارد بازار شد. نهایتا نمونه SE نیز با قدرت موتور ۱۷۹ اسب بخار به بازار ورود کرد.


تویوتا کمری ۲۰۱۲ نسل دیگری از این خودرو بود که در ابعاد بزرگتر از نمونه های قبلی طراحی شد و سوخت آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافت. این خودرو از موتورهای ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۷۸ اسب بخار بهره می برد. همچنین در این خودرو آپشن های امنیتی مختلفی افزوده شد. قیمت تویوتا کمری ۲۰۱۲ نسبت به نمونه های قبلی به صورت قابل توجهی افزایش داشت.

مرکز پی دی آر تویوتا راوفور

قیمت

تویویا کمری ۲۰۱۵ مدلی دیگری از پرفروش ترین خودروی دنیا بود که، با موتورهای ۲.۵ و ۳.۵ لیتری که ۱۷۸ و ۲۶۸ اسب بخار قدرت داشت، عرضه شد. قیمت تویوتا کمری ۲۰۱۵ از طراحی چشم نواز و آپشن های مختلفی بهره می برد.

تعمیرگاه بی ام و قدیمی


تویوتا کمری ۲۰۱۸ به عنوان پر فروش ترین خودروی ایالات متحده امریکا تا سال ۲۰۱۸ به شمار می رود. قیمت تویوتا کمری ۲۰۱۸ با توجه به آپشن های مختلف آن و همچنین موتورهای ۲.۵ و ۳.۵ لیتری با قدرت های ۲۰۳ و ۳۰۱ اسب بخار، به میزان قابل توجهی رسیده که در ایران در زمره خودروهای خاص شناخته می شود.

تعمیرات مدل های مختلف

تویوتا کمری در مدل های خاص مثل تویوتا کمری هیبریدی نیاز به تعمیرات تخصصی و خاصی دارد که قطعا این تعمیرات تنها در مراکز تخصصی و نمایندگی های تویوتا در ایران انجام می گیرد. برای تعمیر این خودروها باید از تجهیزات خاصی مانند دستگاه دیاگ تویوتا کمری استفاده شود. ما در این مجموعه آمادگی داریم با بهترین کیفیت و با ارائه ضمانت نامه، خودروی تویوتا کمری هیبریدی شما را تعمیر کنیم.


به اطمینان خاطر تعمیر تویوتا کمری خود را به ما بسپارید تهران دیاگ


تویوتا کمری و مدل های مختلف آن در بهترین نمایندگی و تعمیرگاه تویوتا کمری، که در واقع همان شرکت ماست، به صورت تخصصی و با بهره گیری از تعمیرکاران آموزش دیده انجام می گیرد. ما برای ارتقا سطح فنی و علمی تعمیرکاران خود، به صورت دوره ای آنها را به دوره های آموزشی بین المللی اعزام می کنیم، و همچنین برای کلیه امورات تعمیراتی خود از بروزترین ابزار و تجهیزات روز استفاده می کنیم.


تویوتا کمری خودرویی است که در تمامی مدل از موتورها و گیربکس های قوی بهره می برد ولی با این حال استهلاک و خرابی جزئی از این خودروها به شمار می رود، به همین دلیل ما در این مجموعه تخصصی آمادگی داریم در زمینه تعویض قطعات و همچنین تامین آنها به شما متقاضیان عزیز خدمت رسانی کنیم. در نتیجه شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیر تویوتا کمری خود را به مرکز فنی تخصصی ما واگذار نمایید تا، بهترین سرویس دهی را با بهترین قیمت، از بهترین تعمیرگاه تویوتا کمری دریافت نمایید.

خدمات تهران دیاگ


دیاگ و عیب یابی خودروهای خارجی و مدل بالا
** تعمیر تخصصی هیوندا
تعمیر انواع خودروی لکسوس
مکانیک خودروهای بنز
مکانیک هیوندا
مکانیک تویوتا
مکانیک کیا
مکانیک بی ام و
مکانیک سانتافه
جلوبندی بی ام و
جلوبندی تویوتا
جلوبندی تخصصی هیوندا
جلو بندی کیا
جلوبندی بنز
جلوبندی پورشه

تعمیرگاه تویوتا قدیمی

بهترین تعمیرگاه تویوتا

تعمیرگاه تویوتا کریسیدا

تعمیر جلوبندی تویوتا

تعمیر تویوتا

مکانیک تویوتا کمری

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس

تعمیر تویوتا هایلوکس


Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!