تعمیر جلوبندی هیوندا

تعمیر جلوبندی هیوندا قدیمی


تعمیر جلو بندی هیوندا در تهران دیاگ

تعمیر جلوبندی هیوندا :تعمیرگاه تخصصی هیوندا هنگامی میتواند تمام نیازهای مالکان خودروها با این برند را تامین نماید که با دارا بودن کادری باتجربه در همه زمینه های مرتبط با تعمیر خودرو بهترین و کاملترین خدمات را ارائه دهد.

شما نمیتوانید تعمیرگاهی را حرفه ای و کامل بدانید اگر ببینید در زمینه تعمیر جلوبندی هیوندا نمیتواند با کادری مجرب و تجهیزاتی پیشرفته مشکل خودرو شما را رفع نماید.

خدمات حرفه ای تعمیر هیوندا


تعمیرگاه تخصصی هیوندا با ارائه خدمات کامل در زمینه تعمیر جلوبندی هیوندا سعی دارد بهترین خدمات را در این زمینه به مالکان خودروهای این برند مطرح و محبوب ارائه نماید.


تهران دیاگ با بررسی بازار خودرو و دیدن اقبال عموم به خودروهای هیوندا و تلاش این خودروسازی برای رضایت مشتریان خود تصمیم گرفتیم تمام امکانات لازم را برای تعمیر هیوندا فراهم نماییم.

از کادری استفاده نماییم که بتوانند با کمک دانش روز عیب یابیهای دقیقی انجام دهند و با درنظر گرفتن تعمیرات مفید و ویژه از بروز مشکلات آتی برای خودرو جلوگیری نمایند.

آشنایی بیشتر با تعمیرگاه جلوبندی هیوندا

هزینه تعمیر هیوندا؟


ما میدانیم اکنون با افزایش تصاعدی قیمت ارز استفاده از لوازم یدکی اصلی که بسیار کم نیز هست برای مالکان هزینه بر میباشد.

از سوی دیگر میدانیم باتوجه به نقش جلوبندی خودرو در تامین ایمنی سرنشینان خودرو عدم ارائه خدمات تعمیری و یا تعویضی درست چگونه جان هموطنانمان را به خطر می اندازد؛

بنابراین به شما اطمینان میدهیم حساسیت ویژه¬ای برای تعمیر جلوبندی داریم و تاکیدمان بر روی خدماتی است که سلامت شما را تضمین نماید

تعمیر جلوبندی هیوندا در محل


میدانیم ایراداتی مانند لرزش فرمان و همچنین کشیدن فرمان به یک سمت در هنگام عبور از یک گردنه خطرناک یا در هوای بارانی بهاری و یا در یک اتوبان شلوغ چگونه شما را به خطر می اندازد به همین دلیل در کنار تاسیس یک تعمیرگاه تخصصی هیوندا خدمت تعمیر در محل را نیز درنظر گرفت ایم تا وقتی امکان مراجعه حضوری را ندارید؛

اما به خودروی خود نیاز دارید خیالتان راحت باشد و از خودروی ایمنی استفاده نمایید.
خدمات کامل و حرفه ای تعمیر جلوبندی هیوندا در تعمیرگاه تهران دیاگ میخواهد این خودرو همیشه محبوب شما باشد.

تعمیرگاه قدیمی تویوتا پرادو


پرادو VX یکی از مدل هایی است که در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده است و از مواردی که مربوط به اطلاعات فنی آن می شوند می توان موارد زیر را مطرح کرد:

موتور این مدل از نوع ۶ سیلندری می باشد که دارای ۲۴ سوپاپ است. از دیگر مواردی که می توان در مورد موتور آن مطرح کرد حجم ۳۹۵۶ سی سی می باشد که نوع تنفس آن طبیعی است و موتور آن را بسیار کارآمد کرده است.
از دیگر موارد مهم درباره موتور پرادو قدرت آن است که چیزی در حدود ۲۷۱ اسب بخار می باشد.
در قسمت جعبه دنده این مدل ۵ دنده اتوماتیک تعبیه شده اند.
شتاب صفر تا صد ثانیه این مدل را چیزی در حدود ۸.۵ ثانیه تخمین می زنند و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
حجم باکی که در این مدل برای سوخت گیری تعبیه شده است ۸۷ لیتر می باشد.

آشنایی بیشتر با

قدیمی ترین تعمیرگاه تویوتا پرادو

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!