بررسی تعمیرگاه تویوتا اف جی کروز تهران دیاگ

تعمیرگاه تویوتا اف جی کروز : یکی از انواع ماشین های تولید شده توسط شرکت تویوتا می باشد که در سال ۲۰۰۶ تولید شده و به دلیل طراحی بدنه و امکانات آفرودی که دارد بسیار مورد توجه طیف جوان در سراسر دنیا قرار گرفته است. واردات این محصول در سال ۲۰۱۴ در ایران ممنوع شده است چراکه حجم موتور آن بالای ۲۵۰۰ سی سی می باشد.

در این مقاله از تهران دیاگ سعی بر بررسی مدل های تویوتا داریم . تویوتا مدل های فراوانی دارد. در مقاله قبل توضیحی مفصل در باره تویوتا داده شد و پیشینه و شرکت تویوتا مورد بررسی قرار گرفت . برای بررسی تویوتا می توان به مقاله آن مراجعه نمود.

تهران دیاگ متخصص در تعمیر انواع خودروهای خارجی و مدل بالا

هزینه تعمیر

در تعمیرگاه تهران دیاگ هزینه تعمیرات پس از عیب یابی و دیاگ خودرو توسط کارشناسان ما براود می شود . در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای باشد . قیمت ان قطعه نیز طبق قیمت روز بازار به هزینه تعمیر افزوده خواهد شد.

اطلاعات فنی تویوتا اف جی کروز شامل موارد زیر می باشند؟

قبل از رفتن به تعمیرگاه بدانیم :

  • محور محرک این مدل به صورت دو دیفرانسیل می باشد که قفل الکترونیکی در قسمت عقب آن تعبیه شده است.
  • در قسمت گیربکس تویوتا اف جی کروز ۵ دنده اتوماتیک با دنده کمکی وجود دارد که آن را برای مسابقات آفرود مناسب می کند.
  • از دیگر ویژگی هایی که در مورد تویوتا اف جی کروز می توان به آن اشاره کرد پیشرانه آن می باشد که ۶ سیلندری است.
  • ü     4 لیتر حجم موتوری است که این غول ژاپنی دارا می باشد و آن را بسیار قدرتمند کرده است.
  • از دیگر مواردی که می توان در مورد تویوتا اف جی کروز به آن اشاره کرد قدرت ۲۷۰۰ اسب بخار موتور آن می باشد که نسبت به مدل های قدیمی آن موتور کارآمدتری می باشد.
  • شتاب و سرعت تویوتا اف جی کروز از دیگر مواردی می باشند که می توان به آن ها اشاره کرد که شتاب آن ۸ ثانیه و سرعتش چیزی در حدود ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

گالری عکس تعمیرگاه خودروهای خارجی

تعمیرگاه تویوتا اف جی کروز

برای تعمیر اف جی کروز چه تعمیرگاه هایی می توانند در این زمینه کمک کننده باشند؟

باتوجه به مشخصات موتور این مدل که شامل موتور ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ می باشد، حجم موتور ۳۹۵۶ سی سی و توان خروجی ۲۶۸ اسب بخار تعمیر آن را هر تعمیرکاری نمی تواند انجام دهد چراکه عیب یابی و رفع مشکل آن کار چندان آسانی نمی باشد.

تهران دیاگ با سالها تخصص و تجربه در داخل و خارج از کشور و دانش تعمیرات و دیاگ و عیب یابی خودروهای خارجی و مدل بالا و من جمله تویوتا جزو برترین در تهران محسوب می شود.

پیشینه

تویوتا اف جی کروز در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت تولید کننده خود یعنی تویوتا به عنوان تجسم واقعی از یک رویا وارد بازار شد. تویوتا اف جی کروز در سراسر جهان از محبوبیت برخوردار می باشد اما استرالیا جایی است که مشتریان آن بیشترین وفاداری را به این نوع از تویوتا دارند. تویوتا اف جی کروز را می توان مدل احیا شده اف جی کلاسیک دانست در حالی که بسیار شبیه به هامر می باشد.

سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ سال هایی هستند که اف جی در بازارهای ایران و عمدتا در تیپ اکستریم به بازار عرضه شده است.

چه ویژگی هایی در تویوتا اف جی کروز باعث محبوب بودن آن شده است؟

مزایا

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است این مدل از تویوتا بسیار محبوب شود در وهله اول شرکت سازنده آن می باشد که یک شرکت ژاپنی است. شرکت تویوتا را می توان یکی از برندهای معروفی دانست که در ساخت محصولات خود از مواد با کیفیتی استفاده می کند در نتیجه این موضوع باعث جذب مشتریان بسیاری خواهد شد.

از دیگر مواردی که می توان در مورد تویوتا اف جی کروز به آن اشاره کرد طراحی منحصربه فرد آن برای آفرود می باشد که به دلیل داشتن این ویژگی بسیار مورد پسند طیف جوان جامعه در جوامع مختلف قرار گرفته است.

گذشته از طراحی منحصر به فرد و فوق العاده بدنه تویوتا اف جی کروز، طراحی فضای داخلی و کابین آن می باشد که بسیار جادار بوده و امکان استفاده مناسبی را از آن فراهم آورده است.

زمانی که شما اقدام به خرید این خودرو می کنید لازم نیست نگران فروش آن در بازار دسته دوم ماشین ها باشید چراکه این مدل همیشه مشتری خود را دارد و بسیار پرطرفدار می باشد.

طراحی موتور اف جی توسط مهندسان ژاپنی به گونه ایی انجام شده است که سرعت و شتاب ویژه ایی را به این مدل بخشیده است.

در مقابل مزیت هایی که تویوتا اف جی کروز دارد چه معایبی را می توان برای آن مطرح کرد؟

یکی از معایبی که می توان در مورد اف جی مطرح کرد مصرف سوخت بالای آن می باشد که از طرف بسیاری از افرای که از آن استفاده کرده اند مطرح شده است.

اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد خرید خودرو برای استفاده اعضای خانواده خود را دارید این مدل از تویوتا به شما پیشنهاد نمی شود چراکه این مدل دارای امکانات رفاهی کمی برای کاربران خود می باشد.

طراحی این مدل به صورت دو درب انجام شده است در نتیجه یکی دیگر از معایبی که برای این مدل مطرح می کنند سوار و پیاده شدن افرادی است که قصد نشستن در قسمت عقب خودرو را دارند.

مقایسه تویوتا اف جی کروز با دیگر خودروها

زمانی که می خواهیم این خودرو را با دیگر خودروهایی که تولید شده اند مقایسه کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

آپشن هایی که اف جی را به یک ماشین برای خانواده تبدیل می کند بسیار ضعیف می باشد مثلا این مدل برای رفت و آمدهای داخل شهری مناسب نیست اما یکی از بهترین و درواقع یکی از اولین خودروهایی است که می توان با آن تجربه آفرودی بی نظیری را تجربه کرد.

یکی از خودروهایی که می توان با اف جی مقایسه کرد پرادو می باشد این مدل از نظر مصرف بنزین نسبت به اف جی دارای مصرف کم تری است. هردوی این مدل ها به گونه ایی طراحی شده اند که امکان عبور از سنگ های بزرگ را به راننده خود نخواهند داد.

هم چنین در موارد مشابه اف جی زودتر از پرادو کنترل خود را از دست خواهد داد و چپ می شود.

تعمیرگاه تویوتا اف جی کروز

تعمیر در محل تویوتا اف جی کروز
دیاگ در محل تویوتا اف جی کروز
تعمیر تویوتا در محل

قسمت ترمز آن دارای دیسک های خنک شونده در هردو قسمت یعنی قسمت جلو و عقب می باشد و از سیستم هایABS ، EBD، VSC، TRS در ساخت آن استفاده شده است.

از دیگر مواردی که می توان در مورد این مدل از تویوتا مطرح کرد سیستم ضدلغزشی می باشد که در آن تعبیه شده . این سیستم باعث شده است تا زمان شتاب گرفتن و دور زدن با اف جی برروی سطح هایی که لغزنده می باشند به راحتی انجام شود ازاین رو برای تعمیر و هرگونه مشکلی که در این قسمت به وجود می آید .

بهتر است به تعمیرگاه های مجاز و افرادی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید و برای تعمیر خودرو خود به هر تعمیرگاهی مراجعه نکنید.

از جمله خدمات تهران دیاگ سرویس و مکانیکی و نیز می باشد.

تعمیر تویوتا اف جی کروز در محل

محیط تعمیرگاه تهران دیاگ
قیمت تویوتا اف جی کروز در بازار امروز چقدر می باشد؟

اف جی کروز یکی از خودروهای خارجی محسوب می شود که از سال ۲۰۱۴ به دلیل اینکه که حجم موتور آن بالای ۲۵۰۰ سی سی می باشد، واردات آن ها به ایران ممنوع شده است در نتیجه برای اطلاع دقیق از قیمت این مدل بهتر است به سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایید.

خدمات تعمیرگاه تهران دیاگ
  • دیاگ و عیب یابی خودروهای خارجی و مدل بالا
  • ********** تعمیر تخصصی هیوندا
  • تعمیر انواع خودروی لکسوس
  • مکانیک خودروهای بنز
  • مکانیک هیوندا
  • مکانیک تویوتا
  • مکانیک کیا
  • مکانیک بی ام و
  • مکانیک سانتافه
  • جلوبندی بی ام و
  • جلوبندی تویوتا
  • جلوبندی هیوندا
  • جلو بندی کیا
  • جلوبندی بنز
  • جلوبندی پورشه
Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!