صافکاری و پی دی آر هیوندای آی 30

صافکاری و پی دی آر هیوندای آی 30


مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندای آی ۳۰ در شعبه نوشهر تهران دیاگ

مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندای آی ۳۰ : صافکاری بدون رنگ ، هنر دست نقاش و صافکار می باشد. هنری که به بالا رفتن در کیفیت رنگ بدنه کمک می کند .

زیبایی و ظاهر خودرو اهمیت فراوانی دارد . در برخی مواقع باران های اسیدی ، تگرگ ، آفتاب سوختگی بدنه خودرو ، خط و خش ها و فرورفتگی روی بدنه خودرو ا زیبایی ان کم میکند .

اما با پیشرفت هایی که در زمینه صافکاری خودرو بوجود امده ، روش پی دی ار این مشکلات را بر طرف مینماید .

مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندای آی ۳۰

زمانی که خودروی خود را خش گیری مکنید یا قسمتس جزئی از بدنه ان را رنگ مینمایید . از قیمت ان کاسته میشود و این برای مالکان خودرو ناخوشایند می باشد . اما با پی دی آر این مشکل تا حدودی بر طرف شده است .

پی دی ار با کیفیت بالایی که دارد (مهارت صافکار بی تاثیر نیست ) رنگ بدنه را مانند حالت فابریک ان میکند . این امر سبب مبشود تا از قیمت خودرو دست دوم در زمان فروش کمتر کاسته شود . این از مزیت های بزرگ و با ارزش در پی دی آر می باشد که همانطور که گفته شد هنر صافکار و نقاش و تجربه و دانش انها بسیار بر این امر تاثیر گذار می باشد .

هزینه پی دی ار در مقایسه با روشهای قدیمی صافکاری و نقاشی بسیار کمتر است و در زمان کمتری نیز این امر صورت مگیرد و نیاز به ماندن خودرو برای مدت طولانی در تعمیرگاه نیست.

تماس با شعبه مازندران (نوشهر – چالوس )

۰۱۹۲۴۲۶۰۴۰۱

مشخصات فنی هیوندای I30

هیوندای ای ۳۰ یک هاچبک زیبا می باشد که نسل سوم ان وارد بازار خودروی ایران شنده است و اخرین مدلهای موجود در ایران متعلق به مدل ۲۰۲۱ ان می باشد.

آی ۳۰ دارای هندلینگ فوق العاده و فرمانپذیری عالی می باشد .اما خشک بودن فنر بندی و سیستم تعلیق ان یکی از معایب ان می باشد.

آی سی یک خودروی کره ای جم و جور زیبا و با قیمتی مناسب می باشد . که مورد استقبال افراد زیادی قرار دارد . مزدا ۳ هاچبک و تویوتا یاریس از جمله رقبای ای سی در بازار خودرو می باشند.

تعمیرگاه ای ۳۰- I30

هیوندا یک خودروی کره ای و جزو برترینها قدرتمند ترین خودرو سازهای در دنیا می باشد که بازار جهانی پر فروشی دارد .

خودروهای هیوندا در ایران بدلیل تحریم ها و هزینه های بالای خودرو قیمت گرانی دارد . و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری این خودروها نیز بسیار گران شده است .

مراقبتها و سرویس دوره ای های بموقع از جمله تعویض روغن مرغوب و با کیفیت ، تعویض بموقع مصرفی ها مانند تسمه ها ، شمع و …. وهمچنین و رانندگی استاندارد از جمله مواردی می باشد که بر سلامت خودرو تاثیر بالایی دارد .

تعمیرگاه هیوندای ای ۳۰ نوشهر

تهران دیاگ با سالها تجربه در زمینه تعمیر خودروهای خارجی و مدل بالا در داخل و خارج از کشور (دبی – عمان) از متخصصان این حرفه می باشد .

حضور اساتید مجرب و با تجربه و با دانش و مشتری مدار و همچنین دستگاههای پیشرفته و روز ازدلایل محبوبیت و اعتماد افراد به تهران دیاگ می باشد .

تهران دیاگ دارای دو شعبه در تهران و نوشهر می باشد .

با ایجاد شعبه نوشهر تهران دیاگ ، سبب شده است تا مسافران با خیالی آسوده از تعمیر خودروهای خود به شمال کشور سفر کنند.

برای تهران دیاگ باعث افتخار است که همواره دوستانی از سراسر کشور دارد .

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!