خدمات برق و باتری خودرو در محل

خدمات برق و باتری خودرو در محل


خدمات برق و باتری خودرو در محل تهران دیاگ

خدمات برق و باتری خودرو در محل :خودروها ممکن است در بین مسیر دچار اختلالاتی شوند و یا کلا روشن نشوند که ریشه ی اصلی این گونه مشکل به باتری یا بخش برق و سیم کشی ماشین بر می گردد . خدمات برق و باتری خودرو در محل یکی از سریع ترین و مناسب روش برای حل این مشکلات می باشد و تنها با تماس با تکنسین های متخصص تهران دیاگ می توان این کار را انجام داد.

مشکل از کجاست؟

خدمات برق و باطری خودرو ، یعنی هرگونه مشکلاتی که در سیم کشی، دینام  و باتری ماشین وجود دارد ، برطرف شود که این کار را در مراکز و تعمیرگاه های تخصصی انجام می دهند ،  برای این کار از دستگاه هایی پیشرفته برای شناسایی عیب های خودروها استفاده می نمایند .

یکی از سریع ترین روش ها برای شناسایی عیب و نقص های سیم کشی ، برق و باتری ماشین استفاده از خدمات برق و باتری خودرو درمحل می باشد . در این مقاله به نحوه و چگونگی شناسایی عیوب سیستم برق ماشین و نحوه ارائه خدمات برق و باتری خودرو در تهران دیاگ می باشد .

نحوه و چگونگی خدمات برق و باطری خودرو در محل :


در هنگام ارائه خدمات برق و باتری خودرو ، به نحوه و چگونگی نصب باتری ماشین ، تعویض آن ، بررسی میزان کارکرد آن ، برق کشی داخلی خودرو و دینام پرداخته می شود . در این نوع خدمات به نصب باتری ماشین در محل مورد نظر پرداخته می شود و مشکل بزرگ تعویض باتری را برای افراد آسان می نماید .

نصب و خدمات برق و باتری در محل مزایای زیادی به دنبال دارد :
  • خدمات برق و باتری خودرو در سبب می شود افراد دیگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ها و مراکز متخصص نداشته باشند .
  • این کار سبب صرفه جویی افراد در بحث هزینه ها و زمان افراد می شود .
  • خدمات برق و باتری خودرو به افراد کمک می نماید که در ترافیک و شلوغی های خیابان وقتشان تلف نشود .
  • به راحتی و در اسرع وقت می توان از سلامت فنی خودروی خود و باتری آن اطمینان حاصل نمود .
  • خدمات برق و باطری خودرو سبب می شود یک باتری نو بر روی ماشین نصب نمود .
  • این کار سبب می شود سیستم سیم کشی داخلی و میزان شارژخودرو به راحتی بررسی شود .
هنگام انجام خدمات برق و باتری خودرو باید نکاتی را در نظر داشته باشند که به صورت زیر می باشند :


۱ . هنگام انجام خدمات برق و باتری خودرو می بایست از قطعات معتبر مربوط به سیم کشی خودرو ، باتری با برند معتبر و دارای گارانتی استفاده نمود .
۲ . در هنگام انجام این کار بهتر است از لوازم و تجهیزات ایمنی مانند دستکش ، عینک ایمنی و … برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دست افراد استفاده نمود .
۳ . در سیم کشی و نحوه نصب قطعات مربوط به آن دقت کافی شود .
۴ . در نصب باتری به نحوه ی جایگذاری باتری نو و برداشتن باتری قدیم دقت لازم شود .
۵ . در هنگام انجام خدمات برق و باطری خودرو در محل باید در هنگام نصب باتری به جهت درست قرار گرفتن قطب های باتری دقت شود .

تهران دیاگ


خدمات برق و باطری خودرو در محل به افراد کمک می نماید که بدون هیچ گونه اتلاف وقت و هزینه به رفع مشکل سیم کشی داخلی ماشین و نواقص باتری آن بپردازند .

از دیگر خدمات تهران دیاگ

تهران دیاگ به عنوان بهترین تعمیرگاه غرب تهران در خصوص تعمیر تویوتا، بنز، بی ام و ، پورشه ، کیا، هیوندا می باشد.

تعمیر تویوتا و دیاگ تخصصی تویوتا همان طور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد شرکت تویوتا به عنوان قوی ترین شرکت اتومبیل سازی جهان نام برده می شود.

که علت این بزرگی در استفاده از روش های تازه تدبیر و کیاست می باشد. فقط در سال ۲۰۱۳ شمار کارمند ها و کارکنان آن ۳۳۳ هزار نفر نام برده شد. در همین راستا نیز به خاطر معروف و عرضه شدن این مارک ماشین سازی با اعتبار در درون ایران لوازم یدکی آن نیز تا اندازه چشم گیری گران تر می شوند.

خدمات برق و باتری خودرو در محل – تعمیر خودرو درمحل – دیاگ خودرو در محل – عیب یابی تخصصی خودرو درمحل

عیب یابی برق خودرو

عیب ها و مشکلاتی که مربوط به برق خودرو می باشد را می تواند از چندین روش بررسی کرد و تشخیص داد .

  • باتری : باتری مهم ترین منبع برق خودرو می باشد . زمانی که باتری فرسوده باشد و یا شارژ نداشته باشد. خودرو روشن نمیشود. خامو شدن ناگهانی خودرو ، چراغ ها ، رادیو ، چراغ سقف خودرو بدین معناست که هیچگونه برقی به خودرو نمیرسد.
  • مشکلات در کابل و اتصالات باتری : که راحت ترین مورد می تواند شل شدن سر باتری ها باشد که به راحتی می توان انرا سفت نمود.
  • سولفاته شدن سر باتری : روی سر باتری و اتصالات سولفاته زیاد باشد که در این صورت با تمیز کردن و شستن قابل حل می باشد.
  • مشکل و خرابی در بست و فیوز باتری : ممکن است مشکل به خاطر تمام شدن عمر مفید فیوز ها و کهنگی فیوزها باشد . که نیاز به تعویض دارند.
  • خراب بودن سوئیچ خودرو : سوئیچ خودرو نیز در جریان جرقه زنی و برق خودرو تاثیر دارد و خراب شدن ان باعث روشن نشدن خودرو می شود.

گالری عکس نموته کارها در تهران دیاگ

تهران دیاگ

تیم مجرب و با تجربه تهران دیاگ آماده ارائه خدمات رسانی برق و باتری در محل می باشد .

خدمات د محل از گزینه هایی می باشد که با استقبال زیاد مالکان خودور و رانندگان قرار گرفته است . صرفه جویی در وقت و زمان و حمل نکردن خودرو تا تعمیرگاه از بزرگترین ویژگی های این خدمات می باشد .

دیاگ زنی در محل و تشخیص عیب خودر ودر محل کار را برای تعمیرکاران و رانندگان بسیار راحت کرده است . با تشخیص عیب خودرو براحتی مشکل قابل حل می باشد و اگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نباشد . بلافاصله در محل مشکل برطرف میشود .

بارتی به باتری کردن خودرو

گاهی اوقات مشکل روشن نشدن خودرو با یک باتری به باتری کردن بر طرف می گردد.

البته این کار نیاز به دانش دارد و باید اتصالات و کابل های باتری را صحیح در جای خودشان قرار دارد در غیر اینصورت خسارت بیشتری به بار می آید .

تیم سیار تهران دیاگ در خصوص امداد باتری ، باتری به باتری کردن خودرو ، تعویض باتری در محل اماده ارائه خدامت می باشد .

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!