خرابی موتور تویوتا کمری

تعمیر موتور تویوتا کمری


خرابی موتور تویوتا کمری در تعمیرگاه تهران دیاگ

خرابی موتور تویوتا کمری : کمری یک خودروی پر فروش می باشد . که مدلهایی از ان در ایران نیز می باشد . تویوتا جزو خودروهای گران قیمت و لاکچری می باشد خودروی وارداتی و لوکس که هزینه خرید این خودرو گران می باشد و طبیعتا هزینه استهلاک و تعمیرات و نگهداری این خودرو نیز گران می باشد .

موتور قطعه مهم و اصلی در خودرو می باشد که گران ترین قطعهت خودرو را تشکیل میدهدو همچنین مهم ترین قطعات ، زیرا که خودرو بدون موتور بی ارزش و بی استفاده می باشد.

موتورهای تویوتا ۴ سیلندر و V6 می باشند .

در سال ۱۹۸۷، تویوتا شروع به تخصیص کدهای موتور دو حرفی به برخی از دسته‌های “خانواده موتور” در برخی از خطوط موتور، به ویژه مدل‌های شش سیلندر کرد. این می تواند سردرگمی بالقوه ایجاد کند. به عنوان مثال. ۱MZ-FE – این یک موتور سوپرشارژر، زاویه باریک، موتور تزریق سوخت سری M نیست، بلکه یک موتور با زاویه باریک، موتور تزریق سوخت سری MZ است. هنگام استفاده از داشبورد برای جداسازی سری موتور و ویژگی های آن، به راحتی می توان از سردرگمی جلوگیری کرد: به عنوان مثال، ۱MZ-FE به جای ۱M-ZFE.
از سال ۲۰۱۵، نام‌گذاری‌های بعد از خط تیره دارای حداکثر ترکیبی از سه حرف هستند، حتی اگر پسوندهای بیشتری وجود داشته باشد. این به ویژه زمانی که فن آوری های موتور جدیدتر معرفی می شود. در مورد، هر دو موتور ۲GR-FKS و ۸AR-FTS دارای تزریق سوخت الکترونیکی چند نقطه ای هستند، اما پسوند “E” در کد گنجانده نشده است.

هزینه خرابی موتور تویوتا کمری

همانطور که در بالا نیز ذکر شد هزینه تعمیر موتور گران ترین هزینه تعمیرات در خودرو می باشد . اما این قیمت می تواند تغییر کند . این تغییر بسته به مشکل و عیب موتور خودرو دارد . در تهران دیاگ ابتدا با دیاگ عیب خودرو را پیدا میکنند و درکوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت عیب را بر طرف میکنند . اما گاهی اوقات نیاز به این داریم که قطعه ای را تعویض و یا تعمیر نماییم در صورت نیاز به تعویض قطعه هزینه قطعه طبق ههزینه بازار محاسبه میگردد.

برای اطلاع و مشاره با کارشناسان تهران دیاگ تماس حاصل نمایید.

تعمیر موتور تویوتا کمری ۲۰۰۷

علت ریپ زدن تویوتا کمری

مشکل در بالانسر خودرو می تواند علت ریپ زدن موتور باشد . البته این میتواند یکی از دلایل ریپ زدن باشد . ریپ زدن موتور دلایل دیگری نیز دارد . موتور کمری ۴ سیلندر می باشد . اگر ناگهان وارد دور ارام شوید ممکن است صداهایی را از موتور بشونید که کمی ازار دهنده می باشد.

موتور تویوتا بخصوص کمری بسیار جان سخت بوده ، تویوتا یک کمپانی قدرتمند است و از بهترین قطعات برای ساخت خودروهای خود استفاده می کند موتورهای خودروهای تویوتا بسیار قدرتمند و جان سخت می باشند بخصوص موتور کمری و به این راحتی خراب و یا دچار مشکل نمیشوند.

گاهی اوقات در تابسان موتور کمری دچار لرزش میشود و علت این ریپ زدن و لرزش ها می تواند گرفتگی کمپرسور کولر باشد.

بهترین تعمیرگاه تویوتا تهران

چرا تهران دیاگ ؟

  • تهران دیاگ متشکل از تعمیرکار ، مکانیک ، برق کش ، صافکار و نقاش خودروهای مدل بالا و خارجی می باشد . افرادی با توانایی بالا و مسلط به خودروهای خارجی .
  • تعمیرگاه تهران دیاگ مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای روز می باشد .
  • محیطی تمیز و ایمن
  • مسولیت پذیری تیم تهران دیاگ
  • پاسخگویی سریع
  • تعمیر با بالاترین و بترین کیفیت در زمانی کوتاه
  • مکانیک سیار تویوتا کمری

گالری عکس تهران دیاگ

خدمات در محل

تهران دیاگ خدماتی به عنوان تعمیر خودرو در محل را نیز ارائه میده. که در مقاله زیر از تهران دیاگ به توضیح ان می پرداریم :

تعمیرات در محل

خدمات در محل از گزینه ها و خدمات پر استقبال در تعمیرگاه می باشد . اینکه یک تعمیرگاه مجهز به تیم سیار و متخصص و با دانش باشد که بتواند در هر محله و منطقه ای از شهر خدمات سیار ارائه دهند. کمک بزرگی به صرفه جویی در وقت و زمان رانندگان و مالکان خودرو می باشد .

برای بیشتر افراد اتفاق افتاده است که صبح ها بهنگام بیرون رفتن از منزل خودرویشان روشن نمیشود . عیب های مانند تمام شدن شارژ باتری و یا تمام شدن شمع که برای رفع این عیوب زمان اندکی لازم است اما رفتن به تعمیرگاه در ساعات ترافیک و خرید باتری و یا شمع و یا هر قطعه مرفی ساعتها زمان از افراد خواهد گرفت .

خدمات در محل این زمان را به حداقل می رساند . در کوتاهترین زمان مکانیک و تیم سیار تهران دیاگ به محل میرسند و در کوتاهترین زمان باتری خودروی شما تعویض و یا اتری به باتری میشود . یا تعویض شمع درکوتاهترین زملن بدون اینکه خودروی خود را جابجا کنید  صورت می گیرد .

دیاگ در محل

دیاگ یا عیب یابی کامپیوتری خودرو یکی از خدماتی است که زمان اندکی کار دارد . اما رفتن به تعمیرگاه زمان بیشتری از افراد خواهد گرفت .

تیم سیار تهران دیاگ به راحتی این کار را برای شما در محل شما انجام میدهد و عیب خودروی شما را پیدا میکند . از دیگر تخصص های تیم سیار تهران دیاگ رفع عیب خودروی شما در زمانی کوتاه می باشد .

باتری به باتری در محل

برخی اوقات اشتباهاتی مانند روشن گذاشتن باتری خودرو یا روشن گذاشتن سوییچ و یا روشن گذاشتن سیستم صوتی خودرو ویا روشنایی خودرو سبب تمام شدن شارژ باتری میشود  و این امر سبب می شود خودروی شما روشن نشود.

نیازی نیست در این مواقع خشمگین و ناراحت شوید و یا به خود استرس راه دهید که اکنون چطوری میتوانید باتری خودروی خود را شارژ نمایید و یا یک ماشین دوست و همکار به شما اجازه باتری به باتری کردن بدهد یا خیر؟

این روش باید بدرستی و صحیح صورت گیرد اگر هر یک از قطب های باتری جابجا زده شود و یا مشکلی درروش انجام صوزت گیرد خسارت شدیدی را به هر دو خودرو  وارد میکند.

بدون هیچ استرسی با تیم سیار تهران دیاگ تماس بگیرید تا باتری به باتری کردن خودرو را شیوه و روش صحیح و بدون خطر برای باتری خودروی شما و باتری خودروی مقابل انجام دهد.

تعویض لنت در محل

لنت ها از قطعات مصرفی در خودرو می باشند که هر از زمانی نیاز به تعویض دارند . از دیگر خدمات تهران دیاگ تعویض لنت های ترمز در محل می باشد .

تعویض شمع در محل

شمع ها از قطعات مهم و مصرفی می باشند که در صورتی که عمر مفیدشان تمام شود خودروی شما روشن نمیشود . عمر شمع که تمام شود باید این قطع تعوض گردد.

تعویض شمع خودرو نیاز به زمان اندکی دارد اما در صورتی که بخواهید به تعمیرگاه مراجعه کنید چندین ساعت زمان برای رفت و برگشت از شما گرفته خواهد شد . پس با یک تکاس با تیم تهران دیاگ این تعویض در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.

تعویض تسمه تایم در محل

تسمه  یکی از قطعات مهم در خودرو می باشد . که فرسودگی  و پاره شدن ان منجر به از کار افتادگی خودرو خواهد شد . تیم سیار تهران دیاگ این دمات را در محل شما در زمانی کوتاه با قیمتی مناسب انجام خواهد داد.

تعمیرگاه هیوندا تهران دیاگ

در تعمیرگاه هیوندا تهران دیاگ خدمات متعددی را به مراجعین خود ارائه می دهند، این خدمات بسیار تخصصی و کارشناسی شده هستند، کمپانی هیوندا برای کارشناسان خود در کشورها و شعبه های دیگر خود نقشه و دفترچه ای را ارسال می کند

که در آن شرحی در باره تعمیر قطعات مختلف خودرو یادداشت نموده است که کارشناسان با مطالعه آن قادر هستند که به بهترین روش رفع عیوب اتومبیل را انجام دهند؛ این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

تعمیر تخصصی هیوندا

بخش موتور:
رفع عیوب و اصلاحات بد سوزی و خوب کار نمودن موتور برای انجام معاینه فنی

هیوندای چهار سیلندر حاوی اویل پمپ بالانسر دار است که قسمت بسیاری از این لوازم را بالانسر آن شامل می شود. این اویل پمپ سوخت آن زیاد است و می بایست حداکثر هر یک صد هزار کیلو متر آن را فوری عوض نمایید.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!