مراکز تعمیر سراتو تهران

دیاگ سراتو در محل


مراکز تعمیر سراتو تهران دیاگ

نمایندگی مراکز تعمیر سراتو در تهران با ارائه انواع تعمیرات مخصوص موتور، سیستم جلوبندی، صافکاری و نقاشی، قسمت برق و الکترونیک قادر به تامین تمام نیازهای مشتریان خود می باشد.

در تهران دیاگ تمامی خدمات توسط نیروی متخصص و کارآزموده و از طریق تکنولوژی روز دنیا انجام می شود.

نمایندگی مراکز تعمیر سراتو در تهران


نمایندگی مراکز تعمیر سراتو با در نظر گرفتن محبوبیت این خودرو در کشور، اقدام به تامین قطعات و ارائه خدمات در تعمیرگاه و هم چنین تعمیر در محل خودرو در کشور نموده است.

بهترین تعمیرگاه سراتو در تهران

تمامی خدمات تعمیر مربوط به انواع مدل سراتو در مراکز تعمیر سراتو انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از خدمات تخصصی تعمیر در مراکز تعمیر تخصصی تهران دیاگ می توان با این نمایندگی ها ارتباط برقرار کرد.

مشاورین حاضر در تهران دیاگ بر مبنای نیاز مشتری خدمات لازم را پیشنهاد می دهند. خودرو کیا سراتو یکی از خودروهای محبوب وارداتی و مونتاژ شده در کشور است که از سال ۲۰۰۸ توسط شرکت های مختلفی وارد کشور شده است.

از همان ابتدا خودرو سراتو در دو نوع مدل وارد بازار شد و به سرعت در بین ایرانیان مورد استقبال قرار گرفت.

سراتو مدل کوپه یک خودروی بسیار منحصر به فردی بود که به عنوان بزرگترین رقیب هیوندای کوپه در ایران محسوب می شد. بعد از مدتی در سال ۲۰۱۶ میلادی شرکت کیاموتورز تولید سراتو مدل کوپه را متوقف کرد.

مرکز تعمیر سراتو تهران دیاگ

مکانیکی سراتو

از آن پس در سال ۱۳۹۳ نیز شرکت سایپا اقدام به مونتاژ کیا سراتو در کشور نمود. به همین دلیل است که کیا سراتو در دو نوع مدل پیشرانه ۱۶۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی در کشور عرضه شد و به همین دلیل است که تمامی قطعات با یکدیگر تفاوت دارند.

دیاگ سراتو

در همین راستا نمایندگی های تخصصی مراکز تعمیر سراتو فعالیت می کنند و تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات خودرو سراتو را در کشور انجام می دهند.

از جمله خدمات مهمی که در مراکز تعمیر سراتو صورت می گیرد، دیاگ زدن است. دیاگ زدن این امکان را به متخصص تعمیرگاه می دهد تا تمام اطلاعات این خودرو را مورد بررسی قرار دهد.

دیاگ زدن در مراکز تعمیر سراتو این امکان را ایجاد می کند که تمامی معایب و مشکلات خودرو در کمترین زمان ممکن مشخص شود.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!