مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندای آوانته

مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندای آوانته


مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندای آوانته در شعبه نوشهر تهران دیاگ

مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندای آوانته : آوانته از خودورهای لاکچری و گران در بازار خودرو می باشد هزینه تعمیر و استهلاک این خودرو گران می باشد .

همه فراد می دانند که هر گونه خط و خشی روی بدنه خودرو باعث افت قیمت دیت دوم ان خودرو می شود . اما با روش جدید پی دی ار (صافکاری بدون رنگ

) نگران خط و خش های روی خودرو نیباید بود . زیرا این روش رنگ خودرو را به کیفیت فابریک ان در میاورد و در افت قیمت خودرو تاثیر کمی دارد . در مقاله ازیر از تهران دیاگ به بررسی صافکاری و پی دی آر هیوندا سانتافه می پردازیم :

پی دی ار چیست ؟

پی دی آر هنر صافکاری بدون رنگ در قسمت های کوچک از بدنه خودرو می باشد . اگر بخواهیم مفصل تر در این زمینه توضیح دهیم باید اینگونه گفت که صافکاری بدون رنگ را پی دی آر می گویند از جمله مواردی که برای صافکاری بدون رنگ خودرو انجام میشود می توان به بر طرف کردن گودی های جزئی روی بدنه خودرو مانند جای تگرگ ، تو رفتگی های جزئی ، چین و چروک های روی حفره در ب ، فرو رفتگی لبه های تیز ، خراشیده شدن و یا شکسته شدن رنگ روی بدنه خودرو اشاره نمود.

خوب امیدوارم با معنی پی دی آر آشنا شده باشید . و همانطور که در بالا ذکر شد کاربرد پی دی آر فقط برای قسمت هایی خاص از دنه خودرو می باشد و برای تمام بدنه باید از صافکاری سنتی استفاده نمود.

مرکز صافکاری و پی دی آر هیوندا آوانته

زمان انجام PDR ؟

پی دی ار یک روش جدید و مدرن است که با ابزار مخصوص به خود انجام میشود . در این روش فقط خط و خش های کوچک روی خودرو بر طرف میگردد واگر بخواهید کل بدنه خودرو را صافکاری و نقاشی کنید بایداز ذوش سنتی کمک بگیرید . اما در روش پی دی ار زمان کمتری برای پی دی ار لازم می باشد . عدم نیاز به بتونه و سمباده کردن بدنه ودرو منجر شده است تا زمان کمتری صرف این کار شود .

کیفیت بالا و ظرافت در امر پی دی ار ان را به یک روش محبوب و پر استقبال تبدیل کرده است . بخصوص برای خودروهای گران قیمت مانند سانتافه که افت قیمت بسیار بر ان تاثیر گذار می باشد و قیمت این خودرو نیز گران می باشد . سانتافه یک خودروی محبوب در بازار خودروی ایران میباشد و خرید ان برای افراد خاصی امکان پذیر می باشد .

تعمیرگاه هیوندا سوناتا یکی از پیشرفته ترین تعمیرگاه های شرکت تهران دیاگ است. تمامی سعی و تلاش متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ این است که رضایت هر چه بیشتر مشتریان این شرکت را برآورده کنند تا مشتریان بیشتری به تعمیرگاه هیوندا سوناتا مراجعه کنند و در نهایت با لبخندی بر لب، تعمیرگاه هیوندا سوناتا را ترک کنند.
هیوندا سوناتا یکی از بهترین و پیشرفته ترین خودروهای جهان است که در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد و کلیه مشتریان و خریداران از کیفیت خودرو بسیار راضی بوده و به همین دلیل برای این خودرو نیز تعمیرگاه هیوندا سوناتا توسط شرکت تهران دیاگ افتتاح شده و مشتریان می توانند تعمیرات این خودرو را در این محل به انجام برسانند.
تعمیر خودرو هیوندا سوناتا در محل یکی از خدمات فوق العاده ای است که توسط متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ انجام می شود و در جهت برآوردن رضایت مشتریان به انجام می رسد تا هر چه بیشتر نسبت به شرکت تهران دیاگ دیدگاه مثبتی داشته باشند.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!