مرکز صافکاری و pdr نیسان ماکسیما

مرکز صافکاری و pdr نیسان ماکسیما


مرکز صافکاری و pdr نیسان ماکسیما در تهران دیاگ

مرکز صافکاری و pdr نیسان ماکسیما : از بین بردن خط و خش های روی بدنه خودرو جای آفتاب سوختگی با روشهای جدیدی بنا م پی دی آر صورت می گیرد .

پی دی ار یک روش جدید برای صافکاری قسمت های کوچک روی بدنه خودرو می باشد که همراه با مزایای فوق العاده ای که دارد سبب شده است تا مورد استقبال افراد قرار بگیرد . پی دی ار یکی از روشهای جدید صافکاری خودرو می باشد که با دستگههای مخصوص خود مانند میله پی دی آر انجام می گیرد . در پی دی آر نیازی نیست قطعات خودر وتعویض گردند و اگر خودروی شما نو باشد قطعات فابریک آن تعویض نمی شوند . در نتیجه از قیمت خودرو و ارزش خودروی شما کاسته نمیشود.

مزایا PDR

  • هزینه انجام پی دی آر بسیار کمتر از صافکاری به روش سنتی می باشد .
  • در پی دی ار از قیمت دست دوم خودرو کم نمیشود و ارزش خودرو حفظ میشود .
  • انجام پی دی ار زمان کمتری نسبت به روش صافکاری قدیمی دارد .
  • در پی دی آر نیازی نیست قطعات فابریک خودرو تعویض شوند . اما در روش سنتی صافکاری قطعات نیاز به تعویض دارند حتی فابریک .
  • کیفیت صافکاری و رنگ در پی دی آر بسیار بالا می باشد .

مرکز صافکاری و pdr نیسان ماکسیما

صافکاری ماکسیما در تهران دیاگ

تهران دیاگ سالهاست که در کشورهای خارجی همچون دبی و عمان مشغول به فعالیت تعمیر و صافکاری خودرو می باشد . تهران دیاگ با سالها تجربه و دانش در خصوص تعمیر خودروهای مدل بالا همچون : تعمیر تویوتا ، تعمیر هیوندا ، تعمیر لکسوس ، تعمیر بی ام و ، تعمیر کیا ، تعمیر پورشه ، تعمیر نیسان ، تعمیر رنو و میتسوبیشی و دیگر خودروهای خارجی و مدل بالا با دو شعبه در تهران و نوشهر مشغول به فعالیت می باشد .

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

خدماتی همچون صافکاری و نقاشی در تهران دیاگ در شعبه نوشهر با وجود افراد توانمند و با دانش صورت می گیرد . مشتری مداری و احترام به مشتری و مسئولیت پذیری از ویژگی های یک تعمیرکار خوب می باشد .

قیمت پی دی آر


همانطور که در بالا ذکر شد قیمت یکی از مزایای پی دی آر نسبت به روش سنتی صافکاری می باشد . در پی دی آر بخش هایی از بدنه خودرو که دچار آسیب های مانند فرورفتگی ها ، جای باران های اسیدی و تگرگ ، آفتاب سوختگی و خط و خش شده اند مورد ترمیم قرار می گیرد . پی دی آر از روشهای جدید صاکاری می باشد که طرفداران زیادی دارد .

اما قیمت پی دی آر نسبت به روش سنتی صافکاری کمتر است . زمان کمتری از صافکار گرفته می شود و در آخر نتیجه بهتری نیز گرفته می شود .

اما قیمت را بر چه اساس و ملاکی باید پایه گذاری کرد . در یز به مواردی که بر قیمت پی دی آر تاثیر دارد اشاره خواهیم کرد:

  • نوع و برند خودرو
  • میزان آسیبی که خودرو دیده است (وسعت ناحیه آسیب دیده )
  • عمق آسیب رسیده به بدنه خودرو
  • آیا نیاز به نقاشی خودرو می باشد .
  • میزان سختی و راحتی کار
  • ابزار مورد نیاز (ابزارها در پی دی آر به میزان آسیب رسیده به خودرو بستگی دارد. )
  • دستمزد صافکار
بررسی ماکسیما

ماکسیما یک خودروی ژاپنی از کمپانی نیسان می باشد که تا اکنون نسل ۸ ام این خودرو نیز روانه بازار شده است . در ایران ۵ نسل بیشتر از این خودرو در بازار نیست . ایران بدلیل قانونهایی که برای واردات خودرو دارد بسیاری از خودروهای مدل بالا در این قوانین مردود می شوند.

ماکسیما بسیار بین افراد محبوب می باشد . . از ویژگی ها و دلایل محبوبیت این خودرو میتوان به طراحی و پیشران قوی این خودرو ، سریع و لوکس بودن آن اشاره نمود .

ماکسیما در ایران بصورت دست دوم خرید و فروش می شود و مدله ای اتومات این خودرو که در ایران وجود دارد محبوبیت و خریدارن زیادی دارد . سوخت ماکسیما بنزین می باشد . حجم موتور آن ۲۹۹۸ سی سی می باشد و همچنین ۴ سیلندرو ۱۶ سوپاپ دارد . توان خروجی این خودرو ۲۰۰ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه می باشد . ظرفیت باک ماکسیما ۷۰ لیتر می باشد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۵.۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد. دارای شتاب صفر تا صد حدودا ۸ ثانیه می باشد . و از نظر استاندارد الایندگی رتبه ان یورو ۳ می باشد.

قفل مرکزی و ریموت کنترل و همچنین سیستم استارت خودرو بدون کلید از آپشن های حفاظتی این خودرو می باشد . مجهز به ترمز ABS , EBD , BAS می باشد .

Sending
User Review
۵ (۱ vote)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!