مشکلات نشتی روغن موتور لکسوس

مشکلات نشتی روغن موتور لکسوس


مشکلات نشتی روغن موتور لکسوس در تهران دیاگ

مشکلات نشتی روغن موتور لکسوس : روغن خودرو از موارد مهم در کارکد صحیح موتور خودرو می باشد که نیاز می باشد هر از مدتی کارکد حتما عویض گردد.

زمانی که رنگ روغن قرمز مایل به قهوه ای میگردد نشان دهنده زمان تعویض روغن خودرو می باشد . تحنمالا بارها دیده اید که زیر خودرو روغن ریخته است یا حتما بارها با پارکینگ و حیاط هایی مواجه شده اید که روغن قهو های رنگ روی زمین ان ریخته است .

روغن ریزی مشکلات نشت روغن از خرابی های رایج خودرو می باشد . برای حل این مشکل باید با تعمیرکار مراجعه نمایید .

روغن خودرو به ۴ دسته تقسیم میشود :

  • روغن گیربکس
  • روغن فرمان یا روغن هیدرولیک
  • روغن ترمز
  • روغن موتور


بررسی علت های نشتی روغن :


اگر نشتی روغن بالای موتور باشد مشکل از سر سیلندر می باشد . که می تواند مشکل از خرابی سر یلندر و یا شل بودن و محکم نبودن پیچ ها باشد .
اگر نشتی روغن از قسمت فوقانی س سیلندر باشد علت ان خرابی قالپاق سوپاپ می باشد . خرابی کاسه نمد میل سوپاپ نیز تاثیر زیادی در نشتی روغن دارد.
اگر نشتی روغن از پایین موتور باشد علت ان خرابی کارتر و مجموعه کارتر می باشد .
اگر نشتی روغن زیر موتور باشد خرابی کاسه نمد میل لنگ می باشد .

تعمیر موتور تخصصی لکسوس

مشکلات و تعمیرات lexus RX 350


لکسوس RX 350 به لطف ظرافت موتور ، راحتی داخلی ، ویژگی های ایمنی پیشرفته و قابلیت اطمینان بی نظیر ، یک SUV محبوب است. اما مانند همه وسایل نقلیه ، RX نیز بدون مشکل نیست. اگر در حال استفاده از Lexus RX 350 استفاده شده هستید ، می توانید قبل از خرید با یک مکانیک یک بازرسی قبل از خرید را تعیین کنید تا از سالم بودن SUV قبل از خرید مطمئن شوید. همچنین ممکن است بخواهید یک RX 350 متعلق به پیش مالک را در نظر بگیرید ، این یک مدل استفاده شده است که تحت بازرسی از نمایندگی مجاز لکسوس قرار گرفته و دارای ضمانت نامه پیشرانه اضافی است.

علت نشت روغن موتور

در طول ماه های طولانی زمستان پیش رو ، اطمینان از ایمنی هنگام سفر بسیار مهم است. یکی از شایع ترین دلایل آسیب به خودرو ، نشت روغن موتور است. اگر روغن شما روغن نشت می کند ، موتور به سرعت خراب می شود و به کلی کار را متوقف می کند. نشت روغن موتور حتی می تواند منجر به از دست دادن کنترل وسیله نقلیه شما در هنگام جاده شود که می تواند منجر به تصادف شود.

به همین دلیل است که علت اصلی نشت روغن خودرو و دانستن اینکه در مورد آنها باید چکار کرد بسیار مهم است. ادامه مقاله تهران دیاگ را بخوانید تا دریابید چرا ممکن است روغن شما روغن نشت کند و در حال حاضر چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید.

  • یکی از شایع ترین دلایل نشت روغن زیر خودرو ، خرابی یا خراب شدن فیلتر روغن است. فیلتر روغن خودرو وظیفه فیلتر کردن آلاینده ها از روغن را قبل از ایجاد صدمه به موتور شما بر عهده دارد. اکثر آنها طبق برنامه عمل می کنند ، اما پس از چند هزار مایل در جاده ، از استفاده بیش از حد شروع به تخریب می کنند.

هنگامی که فیلتر کار نمی کند ، روغن شروع به نشت می کند. علاوه بر این ، فشار داخل موتور ممکن است باعث شل شدن فیلتر روغن یا جابجایی آن شود. در هر صورت ، تصحیح یا تعویض فیلتر روغن یک کار ساده است که می تواند در خانه انجام شود.

یک سرپوش شل شده یا شکسته


یکی دیگر از علل بسیار شایع نشت روغن موتور خودرو ، شل شدن یا شکستن درپوش پرکننده مخزن روغن است. معمولاً به راحتی می توان تشخیص داد که چه زمانی این اتفاق افتاده است ، زیرا گودال های گرافیکی روغن به سرعت در زیر ماشین یا استخر اطراف خود موتور ایجاد می شود.

وقتی نوبت به تعمیر نشت روغن موتور می رسد ، رفع این مشکل فقط چند ثانیه طول می کشد. ابتدا درپوش پرکننده را دوباره تنظیم کنید تا مطمئن شوید شل نشده است. اگر در جای خود باقی نمی ماند ، می توانید به سادگی یک درپوش پرکننده جدید بخرید و خودتان آن را وصل کنید.

یک گاسکت شکسته


واشرها جزء ضروری هر موتور خودرو هستند. آنها مسئول انتقال مایعاتی مانند روغن ، مایع خنک کننده و گاز در سراسر خودرو هستند. با این حال ، واشرها معمولاً با گذشت زمان کاهش می یابد ، که باعث می شود مهر و موم هایی که ایجاد می کنند ضعیف شود.

این معمولاً پس از یک دوره زمانی طولانی ، معمولاً پس از ۱۰۰۰۰ کیلومتر اتفاق می افتد. اگر علت نشت روغن شما این است ، باید با یک متخصص تماس بگیرید که دقیقاً می داند چگونه نشت روغن را در خودرویی از این دست برطرف کند.

روغن ریزی موتور خود را امروز تعمیر کنید


صرف نظر از علت نشت روغن موتور ، می توانیم آن را برطرف کنیم. اگر در اثر سایش و پارگی یا آسیب دیدگی خودرو دچار نشتی روغن شدید ، مطمئن شوید که برای تعمیر سریع و ساده ، بدون شکستن بانک تماس بگیرید.

تعمیر گاه تهران دیاگ مفتخر است که خدمات مکانیکی را درتهران و نوشهر ارائه می دهد. ما ترمزها را تعمیر می کنیم

مشکلات نشتی روغن موتور لکسوس

تعمیر لکسوس در محل

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!