مشکلات نشتی روغن کیا النترا

مشکلات نشتی روغن کیا النترا


مشکلات نشتی روغن کیا النترا در تعمیرگاه تهران دیاگ

مشکلات نشتی روغن کیا النترا : روغن موتور از موراد و ارکان اصلی در صحیح کارکردن موتور خودرو می باشد . موتور خودرو بخش اصلی و تشکیل دهنده خودرو می باشد . یک خودرو بدون موتور تکه ای اه ن بیش نیست.

بررسی مشکلات نشتی روغن از مواردی ست که مالکان خودرو با ان روبرو هستند . دلایل نشت روغن متفاوت می باشد . شما باید برای رفع این مشکل به مکانیک مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و به رفع ان بپردازد .

توجه داشته باشید که نشت روغن میتواند خسارت بیشتر و پر هزینه ای به خودروی شما بزند پس این امر را سرسری نگیرید.

تعمیر موتور کیا النترا

مشکلات نشتی روغن کیا النترا

  • فرسوده شدن فیلتر
  • تراز نبودن فیلتر
  • شل شدن فیلترها

فیلترهای روغن فیلترهای روغن فرسوده می شوند و می توانند به طور نامناسب تراز شده یا شل شوند. برخی از مدلهای خودرو دارای قطعات اضافی در سیستم تصفیه ، در فیلتر هستند که می توانند نشت کنند. این کار را خودتان انجام می دهید یا توسط مکانیک انجام می شود ، هربار که روغن را تعویض می کنید فیلتر باید تعویض شود و باید از نظر مناسب بودن آن بررسی شود.

پلاگین تخلیه روغن در پایه ظرف روغن یک دوشاخه تخلیه وجود دارد که از قسمت زیرین خودرو قابل دسترسی است. یک نخ فرسوده ، نخ های نامرتب یا یک شل تخلیه روغن شل می تواند یکی از دلایل رایج نشت روغن باشد. تشخیص آن آسان است زیرا روغن تازه ای در اطراف دوشاخه وجود دارد و در طرف آن جایی که به سمت پایین می چکد.

افتادن درپوش روغن یا شکسته شد ن و خراب شدن در پوش میتواند مشکلاتی مانند وارد نشدن روغن به موتور شود و این فشار باعث بیرون ریختن روغن بهنگام کارکرد موتور خودرو میشود .

واشر : از اصلی ترین و شایع ترین موارد در نشتی روغن میتواند بدلیل واشر باشد . بخصوص در خودروهای قدیمی ، گذشت زمان و کارکد خودرو باعث شل شدن مهر و موم واشر میشود این فشار وارده بروی واشر و نشت روغن تاثیر زیادی دارد .

اگر خودروی شما موارد بالا را شامل میشود باید حتما به مکانیک مراجعه نمایید . این مشکل را رفع نمایید.

بررسی خودرو

مرحله ۱: کاپوت را باز کرده و نیمه بالای موتور را از نظر بصری برای نشتی بررسی کنید. بازرسی کامل بصری موتور را انجام دهید تا نقاط مشکوک را که نشت از آنها سرچشمه می گیرد ، پیدا کنید.

از چراغ قوه برای روشن کردن قسمتهای تیره یا پایین موتور استفاده کنید. در صورت لزوم ، هرگونه روکش پلاستیکی یا روکش که ممکن است مانع دید شما شود را بردارید -این ممکن است نیاز به استفاده از ابزار دستی داشته باشد.

تا آنجا که ممکن است یک بازرسی کامل انجام دهید و به طور خاص به دنبال هر گونه نشانه ای از نشت روغن تازه باشید که معمولاً توسط مناطق مرطوب یا براق نشان داده می شود.

اگر به نظر می رسد نشت از نیمه بالای موتور رخ نمی دهد ، ممکن است نشت از قسمت پایین موتور رخ دهد.

تهران دیاگ

تهران دیاگ  یکی از تعمیرگاه هایی است که مربوط به خودروی کیا می باشد و به صورت تخصصی بر روی این خودرو فعالیت کرده است و تمامی معایب مربوط به این خودرو را کاملا کارشناسی شده و تخصصی و حرفه ای بر طرف می سازد.

خدمات کیا در محل

خدمات و تعمیر خودرو در محل

امروزه با وجود مشکلات فراوان ترافیک شهری و مشغله فراوان، افراد ترجیح میدهند که خودروی خود را در صورت امکان در محل کار یا منزل خود تعمیر کنند.

تعمیر خودرو در محل، امتیازی ارزشمند برای مشتریان و صاحبین خودرو ها است که مرکز تعمیر خودرو تهران دیاگ  فراهم کرده تا برای رفع مشکل مشتری خود در هر مکان و زمان حاضر باشند و خدمات خود را در اختیار مشتری قرار دهند و برای رفع مشکل خودرو اقدامات لازم را انجام دهند.

تهران دیاگ با استادکارهای متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. استادکار های تهران دیاگ دارای تجربه و دانش خودروهای ایرانی و خارجی می باشند. 

Review Overview
خدمات
SUMMARY

مشکلات نشتی روغن کیا النترا

۵.۰
Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!