احیای رنگ کیا در تهران دیاگ

احیای رنگ کیا : احیای رنگ یا ریکاوری رنگ خودرو فرایندی است برای برگرداندن رنگ خودرو به رنگ اصلی و فابریک ان ، همانگونه براق و صیقلی . خوب بهتر است بدانیم علت خراب شدن رنگ خودرو بر اثر چیست و چرا نیاز به احیا و ریکاوری رنگ پیدا می کند.

معمولا بر اثر اب و هوای نامساعد و افتاب سوختگی و باران های اسیدی رنگ خودروها دچار اسیب میشود . که در این مواقع نیاز به احیای رنگ پیدا می کنند.

تهران دیاگ در دومین شعبه خود که در شهر نوشهر واقع شده است خدمات حرفه ای پولیش ، دیتیلینگ و سرامیک بدنه و احیای رنگ خودرو های خارجی و مدل بالا را انجام میدهد.

احیای رنگ یا ریکاوری رنگ خودرو یک فرایندی است که رنگ خودرو به حالت اولیه خود بر میگردد و معمولا زمانی که خودرو می خریم رنگ ان براق و جذاب می باشد . که بر اثر عواملی که در بالا ذکر شد مانند افتاب سوختگی و گذشت زمان و تاثیر جوی اب وهوا ، رنگ خودرو جذابیت و براقی خود را از دست میدهد و گاهی لکه های بد رنگی روی خودرو پدید می اید که با مراجعه به صافکار و نقاش حرفه ای با یک احیای رنک ، مجددا براقی اولیه خود را بدست می آورد.

تماس شعبه مازندران چالوس – نوشهر

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

هزینه ریکاوری رنگ خودرو

هزینه یکی از گزینه هایی است که شاید برای برخی افراد اهمیت داشته باشد . اما هزینه را چگونه باید تعیین و مشخص کرد. و چه عواملی بر هزینه این کار تاثیر گذار می باشد .

علاوه بر استفاده از مواد مرغوب و درجه ۱ مواردی چون میزان رنگ پریدگی و یا میزانی که نیاز به احیای رنگ دارد و یا اینکه کل بدنه خودرو و … تاثیر گارترین گزینه ها بر هزینه می باشد.

مرکز احیای رنگ کیا

احیای رنگ موارد زیادی را شامل میشود که ممکن است هزینه های متفاوتی نسبت به یک دیگر داشته باشند. گاهی اوقات ممکن است احیای رنگ بدلیل جاماندگی رنگ روی رنگ باشد . که بسته به مقدار ان و زمانی که کار میبرد هزینه ان مشخص میشود .

اما گاهی اوقات این هزینه میتواند بر اثر سائیدگی سطحی باشد و یا مات شدن رنگ که بر اثر افتاب سوختگی این مورد برای خودرو پیش می اید . اما بسته به سطح بدنه که دچار مشکل شده است هزینه ها مشخص میشود .

برای مشاوره و دانش از هزینه و میزان زمان کار ریکاوری و احیای رنگ خودرو تماس با کارشناسان تهران دیاگ

مرکز فیس لیفت کیا

مرکز فیس لیفت کیا : نیوقیس یا تغییر و نوسازی خودرو از آپشن های پر طرفدار می باشد اغلب افراد به دنبال تغییرات در ظاهر خودرو و یا داخل کابین خودروی خود می باشند .

تغییر به مدل های بالاتر و یا تغییر به سبک دوست داشتنی و مورد علاقه یکی از دلایلی است که افراد به سمت نیوفیس خودروی خود می روند . خودروهای مدل کیا نیز از این امر مستثنی نیستند.

مرکز تعمیر کیا تعمیرگاه تهران دیاگ با دو شعبه در تهران و نوشهر می باشد که خدمات نیو فیس خودرهای خارجی از جمله کیا را انجام میدهد. مدل هایی از خودروهای کیا که قابلیت نیوفیس را دارند :

مرکز فیس لیفت کیا سورنتو

  • کیا سورنتو
  • کیا اپتیما
  • کیا موهاوی
  • کیا اسپورتیج

۴ مدل بالا قابلیت نیوفیس مینور و مازور را دارا می باشند . اما اصطلاحاتی که اشاره شد مینور و مازور چیست؟

گالری عکس

نیو فیس مینور

فیس لیفت مینور به تغییرات در ظاهر و بدنه خودرو گفته می شود تغییراتی که شامل جلو پنجره ، سپر ها و چراغ های خودرو و رینگ و لاستیک خودرو را شامل میشود . این تغییرات روی بدنه خودرو صورت می گیرد و می تواند ظاهر خودرو را تغییر دهد. شاید شنیده باشید چراغ ها طرح کادنزا ف طرح اپتیما و یا طرح کیا ، این چراغها براحتی مدل ظاهر خودروی شما را تغییر می دهد . البته به این نکته توجه کنید که حتما با تعمیرکار خود مشورت کنید و راهنمایی بخواهید .

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!