تعویض تسمه تایم تویوتا

تعویض تسمه تایم تویوتا کرولا


تعویض تسمه تایم تویوتا در تعمیرگاه تهران دیاگ

تعویض تسمه تایم تویوتا : همزمان سازی چرخش میل لنگ و میل بادامک توسط تسمه تایم یا زنجیر تایم صورت می گیرد . تسمه تایم یک قطعه مصرفی می باشد که پس از گذشت زمانی از عمر ان دچار فرسودگی می شود و حتما باید نسبت به تعویض بموقع ان اقدام نمود .

زنجیر تایم ها قطعه مهمی در موتور خودرو می باشند و در صورتی که در حین رانندگی دچار پارگی شوند . خسارت شدیدی را بر جای خواهند گذاشت.


در هنگام تعویض تسمه تایم به ویژه هنگام تعویض تسمه تایم خودرو باید به نکات و موارد زیادی دقت شود :

مرکز تعمیر موتور و تعویض تسمه تایم تویوتا


۱ . جنس تسمه تایم جدید :
تسمه تایم های خودرو در دو نوع CRو HNBR عرضه می شوند و بسته به جنس آن ها طول عمرشان مشخص می گردد و برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل می بایست با مراکز معتبر سیار تماس بگیریم که از درستی خدماتی که انجام می دهند ، اطمینان حاصل نماییم و هم از خوب بودن تسمه تایم جدیدی که بر روی خودرو ما نصب می کنند خاطر جمع شویم .


۲ . معتبر بودن مراکز ارائه دهنده خدمت در هنگام تعویض تسمه تایم :
قبل از اینکه برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل با مراکز متخصص و سیار تماس بگیریم ، بهتر است شناخت کافی از آن مراکز داشته باشیم .
۳ . میزان کیلومتری که خودروی ما طی نموده است :


برای آگاهی پیدا کردن از اینکه آیا باید تسمه تایم خودرو را تعویض نماییم یا خیر باید به میزان کیلومتری که پیموده شده است دقت گردد که این میزان در خودروهای مختلف متفاوت می باشد .

تعمیرتخصصی تویوتا


۴ . معتبربودن برند خریداری شده :
اگر از قبل تسمه تایم جدید را خریداری نموده ایم ، باید به برندی که خریداری نموده ایم دقت نماییم . علاوه براین که برندش باید معتبر باشد می بایست دارای گارانتی نیز باشد و نیز برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل از مراکز سیار معتبر و یا از راهنمایی های آن ها استفاده نماییم .

زمان تعویض تسمه تایم تویوتا


تسمه تایم خودرو یکی از حساس ترین و حیاتی ترین بخش های خودرومحسوب می گردد که می بایست پس از طی چندهزار کیلومتر و مدتی استفاده از خودرو نسبت به تعویض آن اقدام نماییم . یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها برای تعویض تسمه تایم خودرو ، تعویض تسمه تایم خودرو می باشد که هزینه رفتن به تعمیرگاه ها را برای افراد کاهش می دهد و می توان در کمترین زمان این کار را انجام دهند .

تهران دیاگ دو شعبه تهران و نوشهر

خدمات در محل فقط شعبه تهران

خدمات در محل از گزینه ها و خدمات پر استقبال در تعمیرگاه می باشد . اینکه یک تعمیرگاه مجهز به تیم سیار و متخصص و با دانش باشد که بتواند در هر محله و منطقه ای از شهر خدمات سیار ارائه دهند. کمک بزرگی به صرفه جویی در وقت و زمان رانندگان و مالکان خودرو می باشد .

برای بیشتر افراد اتفاق افتاده است که صبح ها بهنگام بیرون رفتن از منزل خودرویشان روشن نمیشود . عیب های مانند تمام شدن شارژ باتری و یا تمام شدن شمع که برای رفع این عیوب زمان اندکی لازم است اما رفتن به تعمیرگاه در ساعات ترافیک و خرید باتری و یا شمع و یا هر قطعه مرفی ساعتها زمان از افراد خواهد گرفت .

خدمات در محل این زمان را به حداقل می رساند . در کوتاهترین زمان مکانیک و تیم سیار تهران دیاگ به محل میرسند و در کوتاهترین زمان باتری خودروی شما تعویض و یا اتری به باتری میشود . یا تعویض شمع درکوتاهترین زملن بدون اینکه خودروی خود را جابجا کنید  صورت می گیرد .

گالری عکس

دیاگ در محل

دیاگ یا عیب یابی کامپیوتری خودرو یکی از خدماتی است که زمان اندکی کار دارد . اما رفتن به تعمیرگاه زمان بیشتری از افراد خواهد گرفت .

تیم سیار تهران دیاگ به راحتی این کار را برای شما در محل شما انجام میدهد و عیب خودروی شما را پیدا میکند . از دیگر تخصص های تیم سیار تهران دیاگ رفع عیب خودروی شما در زمانی کوتاه می باشد .

باتری به باتری در محل

برخی اوقات اشتباهاتی مانند روشن گذاشتن باتری خودرو یا روشن گذاشتن سوییچ و یا روشن گذاشتن سیستم صوتی خودرو ویا روشنایی خودرو سبب تمام شدن شارژ باتری میشود  و این امر سبب می شود خودروی شما روشن نشود.

نیازی نیست در این مواقع خشمگین و ناراحت شوید و یا به خود استرس راه دهید که اکنون چطوری میتوانید باتری خودروی خود را شارژ نمایید و یا یک ماشین دوست و همکار به شما اجازه باتری به باتری کردن بدهد یا خیر؟

این روش باید بدرستی و صحیح صورت گیرد اگر هر یک از قطب های باتری جابجا زده شود و یا مشکلی درروش انجام صوزت گیرد خسارت شدیدی را به هر دو خودرو  وارد میکند.

بدون هیچ استرسی با تیم سیار تهران دیاگ تماس بگیرید تا باتری به باتری کردن خودرو را شیوه و روش صحیح و بدون خطر برای باتری خودروی شما و باتری خودروی مقابل انجام دهد.

تعویض لنت تویوتا در محل

لنت ها از قطعات مصرفی در خودرو می باشند که هر از زمانی نیاز به تعویض دارند . از دیگر خدمات تهران دیاگ تعویض لنت های ترمز در محل می باشد .

تعویض شمع در محل

شمع ها از قطعات مهم و مصرفی می باشند که در صورتی که عمر مفیدشان تمام شود خودروی شما روشن نمیشود . عمر شمع که تمام شود باید این قطع تعوض گردد.

تعویض شمع خودرو نیاز به زمان اندکی دارد اما در صورتی که بخواهید به تعمیرگاه مراجعه کنید چندین ساعت زمان برای رفت و برگشت از شما گرفته خواهد شد . پس با یک تماس با تیم تهران دیاگ این تعویض در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.

تعویض تسمه تایم در محل

تسمه  یکی از قطعات مهم در خودرو می باشد . که فرسودگی  و پاره شدن ان منجر به از کار افتادگی خودرو خواهد شد . تیم سیار تهران دیاگ این دمات را در محل شما در زمانی کوتاه با قیمتی مناسب انجام خواهد داد.

  • تعمیرگاه تویوتا
  • تعویض تسمه تایم تویوتا
  • صافکاری اتومبیل
  • مرکز لمس جادویی MTC
  • صافکاری با میله PDR
  • صافکاری pdr
  • صافکاری بی رنگ با دستگاه
  • آموزش صافکاری با میله pdr
  • خرید و فروش ابزار صافکاری
نقاشی
  • لیسه گیری با دستگاه
  • خدمات رنگ اتومبیل
  • دی تی لینگ
  • پولیش
  • احیای رنگ
  • سرامیک بدنه
  • کاور بدنه
مکانیک لکسوس

مکانیک لکسوس یکی از کارهایی است که در تعمیرگاه شرکت تهران دیاگ انجام می شود. خودروی لکسوس یکی از بهترین خودروهای جهان است که در کشور ایران هم طرفداران خاص خود را دارد و به همین دلیل، شرکت تهران دیاگ بر آن شده تا تعمیرگاه به خصوصی را در این زمینه دایر کند و تعمیر خودرو لکسوس در محل یکی از خدمات فوق العاده ای است که در شرکت تهران دیاگ انجام می شود و مکانیک لکسوس خود مهارت خاصی است که کمتر کسی این مهارت را دارد. مکانیک لکسوس باید بتواند شرایط موتور خودرو را بسنجد تا خودرو را به بهترین شرایط ممکن برگرداند. در شرکت تهران دیاگ، مکانیک لکسوس به بهترین شرایط ممکن انجام می شود.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس

تعمیرگاه آزرا

تعمیرگاه هیوندا آزرا یکی دیگر از تعمیرگاه های شرکت تهران دیاگ است که در این تعمیرگاه انواع مدل های خودرو آزرا تعمیر می شود. کلیه متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ می توانند مدل های مختلف خودروی هیوندا آزرا را تعمیر کنند. تمامی تعمیرات مربوط به گیربکس، و موتور در تعمیرگاه هیوندا آزرا یک جا انجام می شود. متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ می توانند تعمیر خودروی هیوندا آزرا در محل را نیز انجام دهند و حتی در تعمیرگاه هیوندا آزرا، سیستم برق رسانی خودرو نیز بررسی می شود و در صورت لزوم قطعات آن تعمیر یا تعویض می شود.

تخصصی ترین تعمیرگاه هیوندا آزرا

با مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا می توان به کارکردن موثر ماشین به بهترین نحو ممکن کمک کرد. با مراحل مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا می توان کلیه اشکالات خودروی کیا را به بهترین شکل ممکن برطرف کرد. با این سه مرحله می توان موتور خودروی کیا را به بهترین شرایط ممکن بازگرداند، طوری که بتواند مانند مالک و راننده خودرو را به مقصد برساند و هیچ گونه اشکالی برای آن پیش نیاید. هر چقدر که مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا به بهترین نحو و با بهترین کیفیت به انجام برسد، سرنشینان خودرو، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد و خودرو کمتر به مشکلات فنی دچار خواهد شد. تعمیر خودروی کیا در محل یکی خدمات متخصصیین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ است.

مرکز تعمیر کیا


هماهنگی جهت مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا با متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ


شما می توانید جهت مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا خودروی خود از چند روز قبل با متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ هماهنگی کرده و خودروی خود را جهت مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا به تعمیرگاه هدایت کرده و در نهایت منتظر درست شدن باشید.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

تعمیرات خودرو در محلتعمیرگاه تویوتا

اموزش تایم گیری تویوتا هایلوکسپاره شدن تسمه دینام سمند ef7تایم زنجیر تویوتا هایلوکستایم موتور پرادو ۶سیلندرتسمه تایم پرادوتسمه تایم توسان ۲۰۱۵تسمه تایم تویوتا کرولاتسمه تایم تویوتا کمریتسمه تایم سانتافهتسمه تایم سوناتا 2007تسمه تایم سوناتا yfتسمه تایم کرولا 2008تسمه دینام هایلوکستعمیر موتور تویوتا نوشهر چالوستعمیرگاه تهران دیاگ نوشهر چالوستعویض تایم موتور لندکروزتعویض تسمه تایم تویوتاتعویض تسمه تایم تویوتا اریونتعویض تسمه تایم تویوتا اف جی کروزتعویض تسمه تایم تویوتا پرادوتعویض تسمه تایم تویوتا پریوستعویض تسمه تایم تویوتا تهران دیاگتعویض تسمه تایم تویوتا چالوستعویض تسمه تایم تویوتا راوفورتعویض تسمه تایم تویوتا سولاراتعویض تسمه تایم تویوتا شمالتعویض تسمه تایم تویوتا کمریتعویض تسمه تایم تویوتا لندکروزتعویض تسمه تایم تویوتا مازندرانتعویض تسمه تایم تویوتا نوشهرتعویض تسمه تایم تویوتا هایستعویض تسمه تایم تویوتا یاریستعویض تسمه دینام تویوتا هایلوکستعویض زنجیر تایم تویوتا کمریزمان تعویض تسمه تایم ix35زمان تعویض تسمه تایم تویوتا هایلوکسزمان تعویض تسمه تایم تیوولیزمان تعویض تسمه تایم لکسوسزنجير تايم تويوتازنجیر تایم تویوتا راوفورزنجیر تایم تویوتا کرولاشماره تسمه دینام تویوتا هایلوکسقیمت تسمه تایم توسان 2015قیمت تسمه تایم سانتافه 2015کارشناسی خودرو تهرانکارشناسی خودرو چالوسکارشناسی خودرو نوشهرکارشناسی رنگ خودرو تویوتا تهرانماشین های بدون تسمه تایممسیر تسمه دینام تویوتا هایلوکسمکانیک اویوتا نوشهرهزینه تعویض تسمه تایم تویوتا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!