تعویض تسمه تایم تویوتا کرولا

تعویض تسمه تایم تویوتا کرولا تهران دیاگ


تعویض تسمه تایم تویوتا کرولا در تعمیرگاه تهران دیاگ

تعویض تسمه تایم تویوتا کرولا :  همزمان سازی چرخش میل لنگ و میل بادامک توسط تسمه تایم یا زنجیر تایم صورت می گیرد . تسمه تایم یک قطعه مصرفی می باشد که پس از گذشت زمانی از عمر ان دچار فرسودگی می شود و حتما باید نسبت به تعویض بموقع ان اقدام نمود .

زنجیر تایم ها قطعه مهمی در موتور خودرو می باشند و در صورتی که در حین رانندگی دچار پارگی شوند . خسارت شدیدی را بر جای خواهند گذاشت.

۱ . جنس تسمه تایم جدید :
تسمه تایم های خودرو در دو نوع CRو HNBR عرضه می شوند و بسته به جنس آن ها طول عمرشان مشخص می گردد و برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل می بایست با مراکز معتبر سیار تماس بگیریم که از درستی خدماتی که انجام می دهند ، اطمینان حاصل نماییم و هم از خوب بودن تسمه تایم جدیدی که بر روی خودرو ما نصب می کنند خاطر جمع شویم .

مرکز تعویض تسمه تایم تویوتا کرولا


۲ . معتبر بودن مراکز ارائه دهنده خدمت در هنگام تعویض تسمه تایم :
قبل از اینکه برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل با مراکز متخصص و سیار تماس بگیریم ، بهتر است شناخت کافی از آن مراکز داشته باشیم .
۳ . میزان کیلومتری که خودروی ما طی نموده است :


برای آگاهی پیدا کردن از اینکه آیا باید تسمه تایم خودرو را تعویض نماییم یا خیر باید به میزان کیلومتری که پیموده شده است دقت گردد که این میزان در خودروهای مختلف متفاوت می باشد .

چه زمانی باید تسمه تایم در تویوتا کرولا تعویض شود؟


اگرچه تسمه‌های تایم حیاتی هستند، اما نیازی به تعویض منظم آن‌ها نیست، مگر اینکه صریحاً در کتابچه راهنمای مالک تویوتا توصیه شده باشد. برخی از خودروسازان تعویض تسمه تایم را بین ۶۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ توصیه می کنند، برخی دیگر این کار را نمی کنند. بسیاری از تسمه های تایم امروزی می توانند ۱۰۰۰۰۰ مایل یا بیشتر را بدون نیاز به تعویض طی کنند.

تعمیرگاه تخصی تویوتا

میزان عمر تسمه تایم خودرو چقدر می باشد ؟


عمر تسمه تایم چقدر است؟ در بیشتر موارد، میانگین تسمه تایم بین ۶۰ تا ۹۰ هزار مایل دوام می آورد. اگر وسیله نقلیه شما بیش از ۹۰۰۰۰ مایل مسافت داشته است و تسمه تایم تعویض نشده است، ممکن است بخواهید برای اطمینان از عملکرد ایمن وسیله نقلیه خود یک بازرسی برنامه ریزی کنید.

آیا تویوتا هنوز از تسمه تایم استفاده می کند؟


بسیاری از وسایل نقلیه مدرن در عوض به زنجیر زمان مجهز هستند. … مدل های اخیر تویوتا مانند کرولا ۲۰۲۰، راو۴ ۲۰۲۰ و حتی تویوتا یاریس ۲۰۲۰ همگی به جای تسمه تایم به زنجیر تایم مجهز هستند. با این حال، مدل های قدیمی تویوتا ممکن است همچنان به تسمه تایم مجهز شوند.

تویوتا چه سالی به زنجیر تایم روی آورد؟


از این رو، تسمه تایم به کاهش هزینه اولیه وسیله نقلیه کمک می کند، اما در مسافت طولانی هزینه بر است. موتور V-6 تاکوما از زمان معرفی روی تسمه تایم کار می کند. اما تویوتا این تغییر را در سال ۲۰۰۴ به سمت زنجیره زمان بندی برای تمام سطوح تریم خود انجام داد.

خدمات در محل

خدمات در محل از گزینه ها و خدمات پر استقبال در تعمیرگاه می باشد . اینکه یک تعمیرگاه مجهز به تیم سیار و متخصص و با دانش باشد که بتواند در هر محله و منطقه ای از شهر خدمات سیار ارائه دهند. کمک بزرگی به صرفه جویی در وقت و زمان رانندگان و مالکان خودرو می باشد .

برای بیشتر افراد اتفاق افتاده است که صبح ها بهنگام بیرون رفتن از منزل خودرویشان روشن نمیشود . عیب های مانند تمام شدن شارژ باتری و یا تمام شدن شمع که برای رفع این عیوب زمان اندکی لازم است اما رفتن به تعمیرگاه در ساعات ترافیک و خرید باتری و یا شمع و یا هر قطعه مرفی ساعتها زمان از افراد خواهد گرفت .

خدمات در محل این زمان را به حداقل می رساند . در کوتاهترین زمان مکانیک و تیم سیار تهران دیاگ به محل میرسند و در کوتاهترین زمان باتری خودروی شما تعویض و یا اتری به باتری میشود . یا تعویض شمع درکوتاهترین زملن بدون اینکه خودروی خود را جابجا کنید  صورت می گیرد .

خدمات تسمه تایم تویوتا در محل

دیاگ در محل

دیاگ یا عیب یابی کامپیوتری خودرو یکی از خدماتی است که زمان اندکی کار دارد . اما رفتن به تعمیرگاه زمان بیشتری از افراد خواهد گرفت .

تیم سیار تهران دیاگ به راحتی این کار را برای شما در محل شما انجام میدهد و عیب خودروی شما را پیدا میکند . از دیگر تخصص های تیم سیار تهران دیاگ رفع عیب خودروی شما در زمانی کوتاه می باشد .

باتری به باتری در محل

برخی اوقات اشتباهاتی مانند روشن گذاشتن باتری خودرو یا روشن گذاشتن سوییچ و یا روشن گذاشتن سیستم صوتی خودرو ویا روشنایی خودرو سبب تمام شدن شارژ باتری میشود  و این امر سبب می شود خودروی شما روشن نشود.

نیازی نیست در این مواقع خشمگین و ناراحت شوید و یا به خود استرس راه دهید که اکنون چطوری میتوانید باتری خودروی خود را شارژ نمایید و یا یک ماشین دوست و همکار به شما اجازه باتری به باتری کردن بدهد یا خیر؟

این روش باید بدرستی و صحیح صورت گیرد اگر هر یک از قطب های باتری جابجا زده شود و یا مشکلی درروش انجام صوزت گیرد خسارت شدیدی را به هر دو خودرو  وارد میکند.

بدون هیچ استرسی با تیم سیار تهران دیاگ تماس بگیرید تا باتری به باتری کردن خودرو را شیوه و روش صحیح و بدون خطر برای باتری خودروی شما و باتری خودروی مقابل انجام دهد.

تعمیرگاه هیوندا تهران دیاگ

تعویض لنت در محل

لنت ها از قطعات مصرفی در خودرو می باشند که هر از زمانی نیاز به تعویض دارند . از دیگر خدمات تهران دیاگ تعویض لنت های ترمز در محل می باشد .

تعویض شمع در محل

شمع ها از قطعات مهم و مصرفی می باشند که در صورتی که عمر مفیدشان تمام شود خودروی شما روشن نمیشود . عمر شمع که تمام شود باید این قطع تعوض گردد.

تعویض شمع خودرو نیاز به زمان اندکی دارد اما در صورتی که بخواهید به تعمیرگاه مراجعه کنید چندین ساعت زمان برای رفت و برگشت از شما گرفته خواهد شد . پس با یک تماس با تیم تهران دیاگ این تعویض در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.

تعویض تسمه تایم در محل

تسمه  یکی از قطعات مهم در خودرو می باشد . که فرسودگی  و پاره شدن ان منجر به از کار افتادگی خودرو خواهد شد . تیم سیار تهران دیاگ این دمات را در محل شما در زمانی کوتاه با قیمتی مناسب انجام خواهد داد.

تعمیر تخصی کیا تهران دیاگ

تعمیرگاه کیا 

یکی از مهم ترین تعمیرگاه ها برای افرادی است که از خودروی کیا استفاده می کنند و زیرا کار ها مختص به تعمیرات خودرو ها را بر اساس دفترچه راهنما و کاملا اصولی و تخصصی انجام می دهند از این روی بسیار حائز اهمیت می باشد و هر کسی که مالک این خودروها می باشد می بایستی از تعمیرگاه کیا استفاده نماید.

  • تعمیر موتور کیا اپتیما
  • تعمیر موتور کیا سراتو
  • تعمیر موتور کیا هیوندا
  • تعمیر موتور کیا سورنتو
  • تعمیر موتور کیا سورنتو
  • تعمیر موتور kia
  • تعمیرات کیا موتور
  • تعمیر کیا پیکانتو
  • تعمیر کیا ریو
  • تعمیر کیا اسپورتیج
  • تعمیر استارت کیا اپیروس
  • تعمیر موتور کیا اپتیما
  • تعمیر موتور کیا اپیروس
  • تعمیر آینه بغل کیا سراتو
  • تعمیر تخصصی کیا اپتیما
  • تعمیر ترانسفر کیس سورنتو
  • تعمیر تخصصی جلوبندی کیا سراتو
  • تعمیرات تخصصی گیربکس کیا سراتو
  • تعمیرات تخصصی جلوبندی و موتور کیا و هیوندای
  • تعمیر قفل صندوق عقب کیا سراتو
Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!