پولیش نانو سرامیک بدنه کیا

پولیش نانو سرامیک بدنه کیا نوشهر


پولیش نانو سرامیک بدنه کیا نوشهر چالوس تهران دیاگ

پولیش نانو سرامیک بدنه کیا : احیای رنگ یا ریکاوری رنگ خودرو فرایندی است برای برگرداندن رنگ خودرو به رنگ اصلی و فابریک ان ، همانگونه براق و صیقلی . خوب بهتر است بدانیم علت خراب شدن رنگ خودرو بر اثر چیست و چرا نیاز به احیا و ریکاوری رنگ پیدا می کند.

معمولا بر اثر اب و هوای نامساعد و افتاب سوختگی و باران های اسیدی رنگ خودروها دچار اسیب میشود . که در این مواقع نیاز به احیای رنگ پیدا می کنند.

تهران دیاگ در دومین شعبه خود که در شهر نوشهر واقع شده است خدمات حرفه ای پولیش ، دیتیلینگ و سرامیک بدنه و احیای رنگ خودرو های خارجی و مدل بالا را انجام میدهد.

تماس شعبه مازندران چالوس – نوشهر

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

صافکاری و نقاشی انواع کیا

صافکاری نقاشی انواع کیا

مرکز لمس جادویی MTC

صافکاری با میله PDR

صافکاری pdr انواع کیا

صافکاری بی رنگ با دستگاه

آموزش صافکاری با میله pdr

خرید و فروش ابزار صافکاری

نقاشی کیا هیوندا تویوتا لکسوس

لیسه گیری با دستگاه انواع کیا

خدمات رنگ اتومبیل کیا

دی تی لینگ کیا

پولیش کیا

احیای رنگ انواع کیا

سرامیک بدنه انواع لکسوس

کاور بدنه انواع کیا

مرکز پولیش نانو سرامیک بدنه کیا نوشهر چالوس


بررسی مزایا و معایب سرامیک بدنه خودرو

در اینجا مزایا و معایب پوشش سرامیکی که باید در مورد آنها بدانید! پوشش سرامیکی محافظت خوبی از سطح خودرو ارائه می دهد. پوشش نانو می تواند خودرو را در برابر اکثر خراش ها، کثیفی ها و آلودگی های شیمیایی محافظت کند. پوشش سرامیکی نیز هیچ گونه عوارض جانبی برای رنگ اصلی ندارد.

مرکز فیس لیفت کیا در تهران دیاگ شعبه ۲ نوشهر

مرکز فیس لیفت کیا : نیوقیس یا تغییر و نوسازی خودرو از آپشن های پر طرفدار می باشد اغلب افراد به دنبال تغییرات در ظاهر خودرو و یا داخل کابین خودروی خود می باشند .

تغییر به مدل های بالاتر و یا تغییر به سبک دوست داشتنی و مورد علاقه یکی از دلایلی است که افراد به سمت نیوفیس خودروی خود می روند . خودروهای مدل کیا نیز از این امر مستثنی نیستند.

مرکز تعمیر کیا تعمیرگاه تهران دیاگ با دو شعبه در تهران و نوشهر می باشد که خدمات نیو فیس خودرهای خارجی از جمله کیا را انجام میدهد. مدل هایی از خودروهای کیا که قابلیت نیوفیس را دارند :

  • کیا سورنتو
  • کیا اپتیما
  • کیا موهاوی
  • کیا اسپورتیج

۴ مدل بالا قابلیت نیوفیس مینور و مازور را دارا می باشند . اما اصطلاحاتی که اشاره شد مینور و مازور چیست؟

نیو فیس مینور

فیس لیفت مینور به تغییرات در ظاهر و بدنه خودرو گفته می شود تغییراتی که شامل جلو پنجره ، سپر ها و چراغ های خودرو و رینگ و لاستیک خودرو را شامل میشود . این تغییرات روی بدنه خودرو صورت می گیرد و می تواند ظاهر خودرو را تغییر دهد. شاید شنیده باشید چراغ ها طرح کادنزا ف طرح اپتیما و یا طرح کیا ، این چراغها براحتی مدل ظاهر خودروی شما را تغییر می دهد . البته به این نکته توجه کنید که حتما با تعمیرکار خود مشورت کنید و راهنمایی بخواهید .

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!