خرابی موتور هیوندای جنسیس

مکانیک سیار جنسیس تهران دیاگ


خرابی موتور هیوندای جنسیس در تعمیرگاه تهران دیاگ

خرابی موتور هیوندای جنسیس : جنسیس یک خودروی لوکس و گران قیمت از کمپانی هیوندا می باشد . موتورهای هیوندا مقاوم و قابل اعتماد می باشند . توربور دیزل و بنزینی بودن موتورهای هیوندا سبب اعتماد به موتور این خودروها می باشد و نشان دهنده این است که موتور هیوندا به این زودی ها خراب نمی شود .

HMMA موتورهای سدان سوناتا و النترا و خودروی کراس اوور سانتافه را تولید می کند. دو کارخانه موتور HMMA قادر به تولید حدود ۷۰۰۰۰۰ موتور در سال برای پشتیبانی از تولید خودرو در HMMA و کیا موتورز تولید گرجستان در وست پوینت، جورجیا هستند.

گاهی اوقات روشن شدن چراغ چک خودرو نشان دهنده یک مشکل است در مقاله زیر از تهران دیاگ به توضیح یکی از نمونه های مشکل در موتور می پردازیم :

چراغ چک موتور جنسیس G90


چراغ چشمک زن نشان می دهد که مشکل هشدار دهنده است و اگر به طور ناگهانی رسیدگی نشود ممکن است باعث آسیب جدی به خودرو شود. اگر چراغ چک موتور در جنسیس G90 شما شروع به چشمک زدن کرد، به این معنی است که مشکل نیاز به توجه ناگهانی دارد و جنسیس شما باید به طور ناگهانی وارد شود. این چراغ چشمک زن معمولاً نشان دهنده اشتعال شدید موتور است که اجازه می دهد سوخت نسوخته به داخل سیستم اگزوز ریخته شود.

در آنجا می تواند به سرعت دمای مبدل کاتالیزوری را تا حدی افزایش دهد که احتمال آسیب وجود داشته باشد و نیاز به تعمیر گران قیمت داشته باشد. برخی از مالکان می پرسند که آیا شمع باعث چشمک زدن چراغ چک موتور می شود؟

این کاملا می تواند علت باشد. یک شمع خراب، قدیمی یا کثیف می تواند باعث از کار افتادن موتور شود. اگر چراغ چک موتور شما چشمک می زند، لطفاً به زودی با تیم کارشناسان خودروی ما در Courtesy Genesis of Tampa با شماره ۸۱۳۲۱۳۰۸۶۷ تماس بگیرید.

اگر مشکل نادیده گرفته شود یا به رانندگی ادامه دهید، ممکن است به سیم های شمع، مبدل کاتالیزوری یا جرقه زنی سرایت کند. کویل هایی که می تواند منجر به تعمیر بسیار گران شود.

هزینه تعمیر موتور

هزینه ها از مواردی است که این روزها با توجه به قیمت ها بسیار مورد توجه می باشد . جنسیس یک خودروی گران قیمت می باشد . پس هزینه تعمیرات و نگهداری و استهلاک ان نیز گران می باشد .

تعویض قطعات مصرفی از گزینه ها و مواردی است که هر خودرویی باید نسبت به ان اقدام کند .

اگر چه خودروی شما سالم است و نو می باشد اما یکسری قطعات مصرفی و یکسری تعویض ها دارد که باید با توجه به کیلومتر تعویض گردد.

مانند تعویض روغن موتور و تعویض روغن گیربکس

تعویض بموقع روغن موتور و استفاده از روغن های مرغول بر عمر و سلامت موتور تاثیر بسزایی دارد .

یاداوری می کنم که موتور بخش مهم خودرو می باشد تعمیر موتور از کران ترین قسمت های خودرو می باشد .

قطعات موتور و زمان تعویض ان ؟

  • سیلندر
  • بلوک سیلندر
  • سر سیلندر
  • واشر سیلندر
  • بوش سیلندر
  • واتر پمپ
  • پیستون
  • میل لنگ
  • کارتر
  • سوپاپ
  • میل سوپاپ
  • شمع
  • تسمه تایم
  • فلایویل
  • شاتون
  • فنر سوپاپ
  • رینگ پیستون
  • پمپ روغن
  • توربو شارژر
  • سوپر شارژر
  • موتور استارت
  • سوپاپ پی سی وی

قطعات بالا از قطعات موتوری می باشند که بر اثر پایان عمر و یا فرسودگی نیاز به تعویض پیدا میکنند . برای مثال شمع ها یک قطعه مصرفی هستند و وظیفه شان ایجاد جرقه برای روشن شدن خودرو می باشد . هر بار جرقه زنی از الکترود سر شمع ها کاسته می شود و پس از مدت زمانی استفاده عمر شمع ها به پایان می رسد و دیگر خودرو روشن نمیشود . پس این مشکل با یک تعویض ساده بر طرف می گردد.

دیگر قطعات نیز بعد از زمانی استفاده ممکن اسا دچار فرسودگی یا ترک خوردگی شوند و مشکلاتی برای موتور خودرو بوجود اوردند مانند روغن ریزی ، صداهای عجیب در موتور خودرو و یا ریپ زدن موتور . با سوری دوره ای خودرو می توانید از وجود این مشکلات جلو گیری نمایید .

تعمیر تخصصی موتور هیوندای جنسیس

گالری عکس

خدمات در محل جنسیس

خدمات در محل از گزینه ها و خدمات پر استقبال در تعمیرگاه می باشد . اینکه یک تعمیرگاه مجهز به تیم سیار و متخصص و با دانش باشد که بتواند در هر محله و منطقه ای از شهر خدمات سیار ارائه دهند. کمک بزرگی به صرفه جویی در وقت و زمان رانندگان و مالکان خودرو می باشد .

برای بیشتر افراد اتفاق افتاده است که صبح ها بهنگام بیرون رفتن از منزل خودرویشان روشن نمیشود . عیب های مانند تمام شدن شارژ باتری و یا تمام شدن شمع که برای رفع این عیوب زمان اندکی لازم است اما رفتن به تعمیرگاه در ساعات ترافیک و خرید باتری و یا شمع و یا هر قطعه مرفی ساعتها زمان از افراد خواهد گرفت .

خدمات در محل این زمان را به حداقل می رساند . در کوتاهترین زمان مکانیک و تیم سیار تهران دیاگ به محل میرسند و در کوتاهترین زمان باتری خودروی شما تعویض و یا اتری به باتری میشود . یا تعویض شمع درکوتاهترین زملن بدون اینکه خودروی خود را جابجا کنید  صورت می گیرد .

دیاگ در محل

دیاگ یا عیب یابی کامپیوتری خودرو یکی از خدماتی است که زمان اندکی کار دارد . اما رفتن به تعمیرگاه زمان بیشتری از افراد خواهد گرفت .

تیم سیار تهران دیاگ به راحتی این کار را برای شما در محل شما انجام میدهد و عیب خودروی شما را پیدا میکند . از دیگر تخصص های تیم سیار تهران دیاگ رفع عیب خودروی شما در زمانی کوتاه می باشد .

باتری به باتری در محل

برخی اوقات اشتباهاتی مانند روشن گذاشتن باتری خودرو یا روشن گذاشتن سوییچ و یا روشن گذاشتن سیستم صوتی خودرو ویا روشنایی خودرو سبب تمام شدن شارژ باتری میشود  و این امر سبب می شود خودروی شما روشن نشود.

نیازی نیست در این مواقع خشمگین و ناراحت شوید و یا به خود استرس راه دهید که اکنون چطوری میتوانید باتری خودروی خود را شارژ نمایید و یا یک ماشین دوست و همکار به شما اجازه باتری به باتری کردن بدهد یا خیر؟

این روش باید بدرستی و صحیح صورت گیرد اگر هر یک از قطب های باتری جابجا زده شود و یا مشکلی درروش انجام صوزت گیرد خسارت شدیدی را به هر دو خودرو  وارد میکند.

بدون هیچ استرسی با تیم سیار تهران دیاگ تماس بگیرید تا باتری به باتری کردن خودرو را شیوه و روش صحیح و بدون خطر برای باتری خودروی شما و باتری خودروی مقابل انجام دهد.

تعویض لنت در محل

لنت ها از قطعات مصرفی در خودرو می باشند که هر از زمانی نیاز به تعویض دارند . از دیگر خدمات تهران دیاگ تعویض لنت های ترمز در محل می باشد .

تعویض شمع در محل

شمع ها از قطعات مهم و مصرفی می باشند که در صورتی که عمر مفیدشان تمام شود خودروی شما روشن نمیشود . عمر شمع که تمام شود باید این قطع تعوض گردد.

تعویض شمع خودرو نیاز به زمان اندکی دارد اما در صورتی که بخواهید به تعمیرگاه مراجعه کنید چندین ساعت زمان برای رفت و برگشت از شما گرفته خواهد شد . پس با یک تماس با تیم تهران دیاگ این تعویض در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.

مکانیک سیار جنسیس

تعویض تسمه تایم در محل

تسمه  یکی از قطعات مهم در خودرو می باشد . که فرسودگی  و پاره شدن ان منجر به از کار افتادگی خودرو خواهد شد . تیم سیار تهران دیاگ این دمات را در محل شما در زمانی کوتاه با قیمتی مناسب انجام خواهد داد.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!