رفع روغن ریزی پرادو

رفع روغن ریزی پرادو


رفع روغن ریزی پرادو در تهران دیاگ

رفع روغن ریزی پرادو : موتور خودرو از قطعات مهم در خودرو می باشد . بمرو ر زمان موتور خودرو دچار فرسودگی و خرب شدن قطعات خود می شود . گاهی اوقات نیز دچار روغن ریزی میشود .

کار روغن موتور در موتور ، خنک کردن موتور ، کاهش اصطکاک ، آب بندی ، تمیز کردن و محافظت از قطعات متحرک می باشد.

روان کننده ها مانع سیال بین قطعات متحرک برای جلوگیری از اصطکاک و سایش ها ایجاد می کند.

در مورد خنک کننده می توان گفت روغن تا ۴۰ درصد از سرمایش موتور هوای خنک شده موتور را تامین میکند . روغن بین حلقه های پیستو ن و دیواره های سیلندر مهر و موم ایجاد می کند و این امر به کاهش سایش و ایجاد فشرده سازی بهتر و جلو گیری از الودگی ها در زمان بازده سوخت خودرو کمک می کند.

تعویض روغن موتور خودرو را نباید سرسری گرفت . تعویض بموقع روغن موتور و استفاده از روغن های با کیفیت و تضمین شده کارکرد بهتر و سلامت موتور خودرو را تامین می کند.

در این مقاله از تهران دیاگ به دلایل و عوامل نشت روغن موتور اشاره خواهیم نمود :

تعمیر روغن ریزی پرادو

علت های نشت روغن موتور خودرو چیست؟

نشتی روغن میتواند دلایل مختلفی داشته باشد . بمورو زمان که از کارکرد موتور خودرو می گذرد . کهنه و فروسده شدن وواشر ، در مخزن روغن و پوسیده شدن فیلتر و سر پوش میتواند از دلایل این امر باشد .

مشکل در فیلتر روغن : فرسوده شدن و کهنه شدن فیلتر روغن بعد از مدتی کارکد موتور از دلایل نشت روغن می باشد . این قطعه از قطعات موتوروی و مصرفی خودرو می باشد که هر از مدت زمانی حتما باید تعویض گردد تا از پیش امد و خرابی ها ی بعد از ان جلوگیری شود . که یکی از ان مشکلات نشتی روغن می باشد .


شل شدن سرپوش :

در پوش مخزن روغن موتور از نشت روغن و ریختن روغن به بیرون جلو گیری میکند . در صورتی که این سر پوش شل یا شکسته شود روغن به بیرون نشت میکند . این قطعه نیز از قطعات مصرفی و موتوری می باشد که باید در زمان مناسب تعویض گردد.
شکسته شدن واشر ها : واشر ها نیز بعد از طی زمان و کارکد دچار شکستگی می شوند . برای جلو گیری از نشت روغن این مورد نیز باید توسط مکانیک حرفه ای چک و بررسی شود .
روغن ریزی و نشت روغن در صورتی که بموقع به ان رسیدگی نشود و مشکل ان رفع نشود صدمه و خسارت جبران ناپذیری را به موتور خودرو وارد می کند . موتور خودرو از مهمترین اجزای خودرو می باشد . که تعمیر ان زمانبر می باشد . هزینه تعمیر موتور نیز سنگین می باشد .
چکاپ و سوریس دور ه ای روغن خودرو از موارد مهمی است که حتما باید طبق مدل خودروی شما (مسافت مشخص ) صورت گیرد . سرسری گرفتن این امر ضرر زیادی را شامل خودروی شما خواهد نمود .

خدمات در محل

تعویض روغن
• خدمات تعلیق و لاستیک
• تعمیر ترمز
• خدمات اگزوز
• سیستم تهویه خودرو
• سیستم روشنایی و چراغ ها
• تعمیرات مربوط با موتور خودرو
• سرویس دوره ای خودرو
• تعمیر سیستم صوتی و تصویری
• برق و باتری
• سوخت رسانی
• حمل و جا به جایی خودرو
• و…

خدمات در محل پرادو

خدماتی مانند سوخت رسانی، سرویس دوره ای، خدمات مربوط به سیستم تهویه و ترمز و روشنایی و لاستیک از پرطرفدارترین و کاربردی ترین خدمات مراکز تعمیر خودرو در محل تهران دیاگ هستند. عوض کردن روغن خودرو یکی از کارهای مهم برای نگهداری و مراقبت از آن است و تعویض نکردن به موقع روغن های خودرو، می‌تواند باعث بروز خسارت‌های بسیار پر هزینه تر شود. استفاده از روغن های مناسب خودرو و تعویض به موقع آن می تواند در سلامت خودرو نقش به سزایی داشته باشد.

بررسی خرید پرادو


تویوتا LandCruiser Prado که فروش زیادی دارد ، واگن بزرگی از نوع SUV است که دارای کابین هفت نفره ، قابلیت اطمینان اثبات شده و خدمات بی نظیر است. برای یک وسیله نقلیه بزرگ ۴WD به عنوان یک ماشین خانوادگی روزانه بسیار راحت است ، اما همچنین بسیار سخت ساخته شده است و یکی از بهترین انتخابها برای سفرهای طولانی مدت است.

تویوتا لندکروز پرادو (به ژاپنی: Toyota Rando-Kurūzā Purado) یک خودروی چهار چرخ محرک بزرگ در محدوده لندکروز است که توسط خودروساز ژاپنی تویوتا تولید می شود. پرادو یکی از خودروهای کوچکتر در محدوده لندکروز است. از سال ۲۰۰۹ ، پرادو بر اساس پلت فرم J150 تویوتا ساخته شده است. در برخی از کشورها به عنوان معادل Lexus GX در دسترس است.

بسته به پلت فرم ، پرادو همچنین ممکن است با عنوان Land Cruiser LC70 ، LC90 ، LC120 و LC150 شناخته شود. در برخی از بازارها ، آن را فقط با نام تویوتا پرادو می شناسند.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!