صافکاری و نقاشی تویوتا نوشهر

صافکاری و نقاشی تویوتا نوشهر


صافکاری و نقاشی تویوتا نوشهر چالوس مازندران

صافکاری و نقاشی تویوتا نوشهر : تویوتا از خودروهای لوکس در بازار خودروی جهان می باشد . هزینه استهلاک تعمیر و نگهداری این خودرو زیاد می باشد . لذا زمانی که نیاز به تعمیر و صافکاری و یا نقاشی پیدا میکند . وسواس و دقت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

یکی از کارهای زیبایی که روی بدنه خودرو های ضربه دیده و یا تصادف کرده صورت میگیرد صافکاری و نقاشی بدون رنگ و یا حساسیت و دقت بالا می باشد .

هر کاری متخصص خاص خود را می طلبد . صافکاری و نقاشی خودرو نیاز به ظرافت و دقت و حساسیت بالا دارد . تیم تهران دیاگ در شعبه نوشهر چالوس با سالها تجربه و دانش در زمینه صافکاری و نقاشی اماده ارائه خدمات می باشند .

خدمات صافکاری نقاشی تویوتا در مازندران

تماس شعبه مازندران چالوس – نوشهر

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

صافکاری اتومبیل

  • مرکز لمس جادویی MTC
  • صافکاری با میله PDR
  • صافکاری pdr
  • صافکاری بی رنگ با دستگاه
  • آموزش صافکاری با میله pdr
  • خرید و فروش ابزار صافکاری

نقاشی

  • لیسه گیری با دستگاه
  • خدمات رنگ اتومبیل
  • دی تی لینگ
  • پولیش
  • احیای رنگ
  • سرامیک بدنه
  • کاور بدنه

تویوتا یک غول خودرو سازی در جهان می باشد و ستلیانه خودروهای شاسی بلند سدان های خانوادگی و کراس وار و هاچبک های قدرتمندی را به بازار ازائه میدهد . کسب رتبه نخست تولید خودرو از افتخارات تویوتا می باشد .

یکی از افتخارات تهران دیاگ تسلط بر تعمیر خودروهای تویوتا می باشد . تهران دیاگ با سالها تجربه و دانش در اخل و خارج از کشور توانسته است به جلب اعتماد مشتریان خود برسد .

شعبه دوم تهران دیاگ در استام مازندران واقع در نوشهر می باشد . خدماتی همچون تعمیر و صافکاری و نقاشی از جمله فعالیت های تهران دیاگ ۲ می باشد .

صافکاری و نقاشی پرادو

پرادو VX یکی از مدل هایی است که در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده است و از مواردی که مربوط به اطلاعات فنی آن می شوند می توان موارد زیر را مطرح کرد:

موتور این مدل از نوع ۶ سیلندری می باشد که دارای ۲۴ سوپاپ است. از دیگر مواردی که می توان در مورد موتور آن مطرح کرد حجم ۳۹۵۶ سی سی می باشد که نوع تنفس آن طبیعی است و موتور آن را بسیار کارآمد کرده است.

از دیگر موارد مهم درباره موتور پرادو قدرت آن است که چیزی در حدود ۲۷۱ اسب بخار می باشد.
در قسمت جعبه دنده این مدل ۵ دنده اتوماتیک تعبیه شده اند.

شتاب صفر تا صد ثانیه این مدل را چیزی در حدود ۸.۵ ثانیه تخمین می زنند و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

حجم باکی که در این مدل برای سوخت گیری تعبیه شده است ۸۷ لیتر می باشد.

از دیگر مواردی که می توان در مورد پرادو به آن اشاره کرد چراغ های موجود در ساختار این مدل از ماشین می باشند که در هنگام پیچیدن و به خصوص در جاده های تاریک دارای روشنایی قابل توجهی می باشند.
کیسه های هوایی که در این مدل از پرادو قرار دارند با سیستم SRS کار می کنند و به تعداد ۷ عدد در داخل آن قرار گرفته اند.

pdr

اگرچه ترمیم فرورفتگی بدون رنگ می‌تواند منشأ آن را به جابجایی و تعقیب گره بزند، که در دوران باستان می‌توان قدمت آن را به قرن سوم قبل از میلاد با طلا، نقره، مس و قلع بازگرداند.

برداشتن فرورفتگی بدون رنگ توسط فرانک تی. سارجنت در سال ۱۹۳۱ آغاز شد، زمانی که او اثری پیشگامانه به نام “کلید ضربه زدن به فلز” نوشت. این کتاب ابزارهای ترمیم فرورفتگی بدون رنگ، نحوه استفاده از آنها را توضیح می دهد و حتی تصاویری در مورد چگونگی پیش بینی حرکت فلز ارائه می دهد.

تقریباً ۲۰ سال بعد، اسکار فلیگ اولین نمایش عمومی ثبت شده را در فوریه ۱۹۶۰ در طی “نمایش بین المللی ورزش های موتوری” در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا انجام داد.

خراش روی خودرو

اسکار فلیگ یکی از کارکنان عادی مرسدس بنز بود. وظیفه او مراقبت از رنگ آمیزی تمام خودروهای نمایشی ارائه شده در نمایشگاه ها بود. آسیب، خراش روی رنگ و فرورفتگی‌های کوچکی که در طول روز توسط مردم ایجاد می‌شد، نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد در شب داشتند، بنابراین خودروها روز بعد در وضعیت عالی قرار می‌گرفتند. در نمایشگاه تجاری در شهر نیویورک، اسکار فلیگ از یک دسته چکش برای فشار دادن یک فرورفتگی کوچک استفاده کرد، بنابراین قبل از رنگ‌آمیزی باید پرکننده کمتری بمالد. با این وجود، نتیجه از قبل پس از هل دادن عالی به نظر می رسید.

پس از نمایش، فلیگ به آلمان بازگشت و شروع به توسعه تکنیک ها و ابزارهایی برای ترمیم فرورفتگی ها کرد. او در نهایت به عنوان سرکارگر در کارخانه مرسدس سیندلفینگن ارتقا یافت، جایی که او به عنوان «قلع‌ساز طلایی» شناخته می‌شد و برنامه‌های آموزشی PDR را در تمام کارخانه‌های شعبه آغاز کرد. این تکنیک ها برای مدت طولانی در آلمان مورد استفاده قرار گرفت تا اینکه سرانجام به عنوان راهی موفق برای ترمیم فرورفتگی ها در ایالات متحده در سال های ۱۹۷۹-۱۹۸۳ معرفی شد، زمانی که یورگن هولزر از آلمان به مینیاپولیس، مینه سوتا نقل مکان کرد و دنت کرافت (اولین تجارت ثبت شده در جهان) را راه اندازی کرد. ایالات متحده از ترمیم فرورفتگی بدون رنگ استفاده می کند).

بهترین مرکز صافکاری و نقاشی کرولا


تویوتاکرولا یکی از خودروهای خارجی بروز است که در بازار ایران می توان مدل های مختلف آن را مشاهده کرد. معمولا تعمیر خودروهای خارجی در ایران امری تخصصی قلمداد می شود و بسیاری از تعمیرگاه های معمولی برای انجام اینگونه تعمیرات ورود نمی کنند، و آنها را به مرکز تخصصی راهنمایی می کنند.

بهترین تعمیرگاه تویوتا کرولا تهران دیاگ
در واقع برای اینکه بتوان تعمیر تویوتا کرولا را به شکل درست و اصولی انجام داد باید به نمایندگی تخصصی، یا تعمیرگاه تویوتا کرولا مراجعه شود. در این مراکز برای تعمیر تویوتا کرولا از بهترین تجهیزات و تعمیرکاران استفاده می شود.

تویوتا کرولا یکی از خودروهایی است که ما تعمیرات آن را به صورت تخصصی انجام می دهیم. ما به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر تویوتا کرولا آمادگی داریم تا امورات تعمیری این خودروها را از صفر تا صد انجام دهیم.

صافکاری و نقاشی تویوتا نوشهر چالوس مازندران

مرکز تعمیر تویوتا چالوس

مرکز تعمیراتی راوفور

یکی از اولین ویژگی که می توان در مورد تویوتا راوفور RAV4 به آن اشاره کرد موتور آن می باشد که ۲.۵ لیتر حجم دارد و از ۴ سیلندر در ساختار آن استفاده شده است. قدرتی که موتور این مدل از آن برخوردار می باشد چیزی در حدود ۱۷۷ اسب بخار است که منجر به تولید ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور خواهد شد.
از دیگر مواردی که در مورد راوفور RAV4 می توان به آن اشاره کرد جعبه دنده آن می باشد. این قسمت از خودرو دارای شش دنده اتوماتیک است.

حجم باکی که در این مدل تعبیه شده است امکان سوخت گیری به راوفور RAV4 را تا ۶۰ لیتر خواهد داد.
وجود چراغ های مه شکن فوق العاده و وجود ۶ کیسه هوا که به صورت سفارشی ساخته شده اند از دیگر مواردی هستند که استفاده از این مدل را بسیار مناسب کرده اند.

در باره تهران دیاگ

تعمیرگاه تهران دیاگ با سالها تجربه و فعالیت در خصوص تعمیر خودروهای مدل بالا و خارجی در کشورهایی چون دبی ، عمان و ترکیه باری از تجربه و دانش  و تسلط به خودورهایی خارجی می باشد .

مسلط بودن به  مدل روز خودرو ، تسلط به نقشه ها وسیم کشی خودروها و آپشن ها و قطعات خودرو  از موارد مهم و ضروری است که یک تعمیرکار باید انها  را از بر باشد .

 داشتن مسولیت در برابر تحویل و تعمیر خودرو و همچنین مدیریت بحران نیز از موارد حائز اهمیت می باشد .

از خصوصیات افراد و تعمیرکاران تهران دیاگ علاوه بر مسولیت پذیری  و  تجربه و  دانش بلا و میتوان به یافتن عیب خودرو در زمانی کوتاه و بر طرف کردن مشکلات خودرو در موتاه ترین زمان اشاره نمود.

تهران دیاگ یک تیم کاملا حرفه ای با دستگاههای روز دنیا و متشکل از مکانیک ، تعمیرکار ، برق کش ، صافکار ، نقاش می باشد .

خدمات تعمیرگاهی تهران دیاگ شامل :

  • تعمیر موتور تویوتا
  • تعمیرات جلوبندی و میزان فرمان
  • رفع مشکلات روغن سوزی و روغن ریزی خودرو
  • تعمیر اساسی گیربکس خودرو
  • تعمیرات برق و الکترونیک خودرو
  • تغییر ظاهر خودرو (نیوفیس )
  • معاینه فنی
  • صافکاری و نقاشی تویوتا نوشهر
  • و………

می باشد . علت محبوبیت تهران دیاگ خدمات در سریعترین زمان ممکن وبصورت حرف های و با کیفیت بالا در تعمیر خودرو می باشد .

تسلط به امور خودروهای خارجی مانند تویوتا ، نیسان ، میتسوبیسی ، بی ام و ، پورشه ، بنز ، هیوندا ، کیا  از ویزگی های تعمیرکاران تهران دیاگ می باشد.

مکانیک تویوتا نوشهر


تعمیر موتور های بنزینی و دیزلی
تعمیر سیستم فرمان و سیستم تعلیق خودرو
تعمیر و باطری سازی خودرو
تنظیم موتور
تعمیر جعبع دنده و دیفرانسیل خودرو
تعمیر قفل درب و شیشه بالا بر خودرو

Sending
User Review
۵ (۱ vote)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!