مرکز تخصصی صافکاری پی دی آر تویوتا کرولا

مرکز تخصصی صافکاری پی دی آر تویوتا کرولا


مرکز تخصصی صافکاری پی دی آر تویوتا کرولا :

مرکز تخصصی صافکاری پی دی آر تویوتا کرولا در شعبه نوشهر تهران دیاگ : مدرن ترین نوع صافکاری به نام pdr که با استقبال زیادی نیز واجه شده است در تعمیرگاه تهران دیاگ توسط افراد متخصص ارائه می شود.

صافکاری و نقاشی در تعمیرگاه های خودرو یک هنر تلقی میشود . زیرا تمیز کا کردن و بی رنگ در اوردن خودرو در حد کیفیت فابریک و کارخانه به حقیقت که یک هنر می باشد .

اما پی دی آر چیست ؟ موضوع و بحثی داغ که این روزها همه افراد و ماکان خودرو را در گیر ان کرده است . صافکاری بدون رنگ در مرکز تخصصی تهران دیاگ

در بسیاری از موارد خودرو نیاز به رنگ کامل و صافکاری کامل ندارد . مواردی مانند خط و خش روی بدنه خودرو و یا برخورد سنگریزه با بدنه خودرو ، مشکلات بد و اب وهوای وایجاد نقطه نقطه و خط و خش و روی خودرو و تو رفتگی های روی بدنه خودرو

موارد بالا که ذکر شد برای صاقکاری پی دی ار می باشد و صافکاری کامل روی ان صورت نمی گیرد و نیازی به سمباده و بتونه کشیدن نیست.

از جمله مواردی که برای صافکاری بدون رنگ خودرو انجام میشود می توان به بر طرف کردن گودی های جزئی روی بدنه خودرو مانند جای تگرگ ، تو رفتگی های جزئی ، چین و چروک های روی حفره در ب ، فرو رفتگی لبه های تیز ، خراشیده شدن و یا شکسته شدن رنگ روی بدنه خودرو اشاره نمود.
پی دی آر همان صافکاری بدون رنگ خودور می باشد که با استقاده از ابزار جدید و مدرن هزینه صافکاری های جزئی خودرو را کم کرده است .

مرکز تخصصی صافکاری پی دی آر تویوتا کرولا

هزینه pdr ?

  • پی دی آر یا صافکاری بدون رنگ خودرو چقدر هزینه دارد ؟
  • چه مدت باید خودرو در تعمیرگاه باشد پی دی ار خودرو چقدر زمان بر می باشد؟
  • پی دی ار بهتر است یا صافکاری سنتی ؟
  • ایا پی دی آر در محل انجام می گیرد ؟
  • ایا تهران دیاگ پی دی آر انواع تویوتا را انجام میدهد ؟
  • آیا تهران دیاگ پی دی آر دیگر خودرو ها را نیز انجام میدهد ؟

سوالات بالا برای بسیاری از افراد پیش می اید . در این مقاله از تهران دیاگ به تمامی پر سش ها پاسخ داده خواهد شد؟

هزینه پی دی ار چقدر است ؟ پی دی ار روشی جدید و مدرن می باشد در زمانی کوتاه تر از روش سنتی و بوسلیه میله پی دی آر صورت می گیرد . این روش فقط برای بخشی از بدنه خودرو می باشد که دچار تور رفتگی و خط و خش و چین و چروک شده اند و بسیار با کیفیت می باشد . در این روش چون نیازی به بتونه و سمباده کاری نیست هزینه ارزان تر از روش سنتی می باشد .

اما قیمت قطعی توسط کارشناسان پی دی ار تهران دیاگ بعد از کارشناسی خودروی شما به شما اعلام میشود .

چه مدت باید خودرو در تعمیرگاه باشد پی دی ار خودرو چقدر زمان بر می باشد؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد . روش مدرن و جدید پی دی آر در کوتاهترین زمان ممکن انجام می گیرد و نیاز به مدت طولانی بودن خودرو در تعمیرگاه وجود ندارد . در این روش چون نیازی به سمباده کشیدن و بتونه کاری بدنه خودرو نیست ، زمان انجام ان کوتاه می باشد و همچنین مانند روش های قدیمی و سنتی نیازی به خشک شدن رنگ خودرو نیست و می توانید خودروی خود را در زمانی کوتاه تحویل بگیرید .

بهترین مرکز تعمیر تویوتا

پی دی ار بهتر است یا صافکاری سنتی ؟

پی دی ار و صافکاری یک هنر می باشد . اما همانطور که در بالا اشاره شد پی دی ار فقط برای موارد خاص بکار میرود .در بسیاری از موارد خودرو نیاز به رنگ کامل و صافکاری کامل ندارد . مواردی مانند خط و خش روی بدنه خودرو و یا برخورد سنگریزه با بدنه خودرو ، مشکلات بد و اب وهوای وایجاد نقطه نقطه و خط و خش و روی خودرو و تو رفتگی های روی بدنه خودرو که در این صورت پی دی ار باید صورت گیرد .

اما اگر مقدار اسیب به بدنه خودرو زیاد باشد مانند تما رنگ و یا بخشی از بدنه خودرو که در اثر سانه و تصادف دچار مشکل شده باشد حنما باید روش سنتی انجام پذیرد .

ایا پی دی آر در محل انجام می گیرد ؟

ایا پی دی آر در محل انجام می گیرد سوالی که برای بساری از افراد پیش امده و از کارشناسان تهران دیاگ می پرسند . باید عرض شود که پی دی ار در زمانی کوتاه انجام می گیرد اما نیاز به ابزار و وسایل و اتاق ویژه دارد که د محل امکان انجام ان نمی باشد.

ایا تهران دیاگ پی دی آر انواع تویوتا را انجام میدهد ؟

بله تهران دیاگ با سالها تجربه در زمینه صافکاری و نقاشی خودروهای تویوتا و و همچنین استفاده از افراد با تجربه و با دانش پذیرای تعمیر صافکاری و پی دی آر انواع تویوتام می اشد.

گالری عکس

آیا تهران دیاگ پی دی آر دیگر خودرو ها را نیز انجام میدهد ؟

از جمله خدمات تهران دیاگ به تعمیر صافکاری و نقاشی خودروهای مدل بالا باید اشاره نمود.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!