پولیش و نانو سرامیک بدنه کیا موهاوی تهران دیاگ نوشهر :

پولیش و نانو سرامیک بدنه کیا موهاوی :

 احیای رنگ و پولیش بدنه خودرو مواردی است که بر اثر افتاب سوختگی خط و خش های ایجاد شده روی بدنه خودرو و یا اب و هوای نا مناسب بوجود می اید .

در این موارد برای بهبود رنگ و تمیزی رنگ خودرو باید پولیش بدنه خودرو صورت بگیرید .

تهران دیاگ در شعبه نوشهر بزرگترین مرکز صافکاری و پی دی آر و پولیش و سرامیک بدنه خودرو می باشد .

تماس شعبه مازندران چالوس – نوشهر

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

چرا برای بدنه خودرو از نانو سرامیک استفاده میشود ؟

پوشش های سرامیکی برای محافظت از سطح بدنه خودرو می باشند . پوشش های سرامیکی برای محافظت از بدنه خودرو در برابر کثسفه ا و خط و خش ها و آلودگی های شیمیایی مانند باران های اسیدی هوای الوده می باشند .

میزان طول عمر پوشش سرامیکی چقدر است ؟

معمولا طول عمر پوشش های سرامیکی بالا می باشد . این یک امتیاز برای خودرو شما محسوب میشود . تا هم در برابر الودگی و کثیفی و خط و خش در امان باشد و هم زیبایی خاصی را به بدنه خودرو شما می بخشد.

آیا خودروی کیا پیکانتو گزینه مناسبی برای سرامیک و پولیش بدنه می باشد ؟

خودروی کیا و محصولات ان مانند پیکانتو موهاوی سراتو و سورنتو و دیگر خودروهای کیا قابلیت سرامیک بدنه و پولیش بدنه را دارند .

بسته حفاظتی رنگ، یک لایه محافظ شفاف و مناسب به سپر، کاپوت و جیب دستگیره استینگر شما اضافه می کند. برای یک مانع ظریف در برابر خراش ها و خراش های سطحی. شروع خوبی است.

پوشش سرامیکی بهتر است یا اسپری ؟

پوشش های سرامیکی نسبت به موم یا اسپری ماندگاری بهتری و بیشتری دارند . پوشش های سرامیکی در برابر گرام سرما اشعه های ماورا بنفش و آلاینده های محیطی و موارد شوینده مقاومت بیشتری دارند .

هزینه نانو سرامیک چقدر است ؟

هزینه و قیمت یکی از مواردی است کهتوجه های زیادی به سمت ان است . اما یک کار با کیفیت و با دوام ارزش بیشتری دارد .

معولا هزینه ها بر اساس میزان سرامیک بدنه و موارد استفاده شده مشخص میشود .

برای کسب اطلاع بیشتر میتوانید با کارشناسان تهران دیاگ تماس حاصل نمایید.

تماس شعبه مازندران چالوس – نوشهر

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

تعمیرگاه کیا

ارائه خدمات در تعمیرگاه کیا
تعمیرگاه کیا همان طور که از نام آن پیدا است تنها بر روی خودروی کیا کار می کند و با توجه به نیرو هایی که به استخدام این تعمیرگاه در می آیند فقط متخصص انجام رفع معایب این خودرو می باشند؛ بنا بر این تعمیرگاه کیا اتومبیل های دیگری را به غیر از محصولات شرکت کیا را نمی پذیرد. افرادی که مالک خودروی کیا هستند نمی توانند به تعمیرگاه دیگری به جز تعمیرگاه کیا مراجعه نمایند. زیرا سیستم های این خودرو ها به گونه ای است که به صورت تخصصی و پیشرفته بر روی آن ها کار شده است و روش تعمیر آن ها در تعمیرگاه کیا نیز تنها در دست کارشناسان این شرکت می باشد بدین گونه که زمانی که یک خودرو با یک مدلی خاصی در این کارخانه تولید می شود در همان هنگام نیز دفترچه راهنمایی به همراه نقشه های مربوط به آن اجزاء مختلف آن مدل از خودرو به وسیله کارشناسان مربوط تهیه و تدارک دیده می شود که در آن در خصوص تمام موارد از جمله سیستم های برق خودرو، قطعات الکترونیک، لاستیک، گیربکس و …. سخن گفته اند. این دفترچه ها به تمام نمایندگی های شرکت کیا و تعمیرگاه کیا در همه دنیا ارسال می شوند تا بتوانند در صورتی که اگر خودرویی با مشکلی مواجه شد تعمیرگاه کیا بتواند از طریق راهنمایی های حاصل از این دفترچه اشکال مورد نظر را رفع نمایند.

تعمیرگاه کیا تهران دیاگ


بنا بر این با رجوع به تعمیرگاه کیا می توان با خیالی راحت نسبت به مرتفع گشتن معایب تشکیل شده در اتومبیل خاطر جمع گشت زیرا بر عکس تعمیرگاه های عادی دیگر در این مکان به صورت تخصصی این کار را انجام داده و بر خودرو های کمپانی کیا تسلط کافی و وافی را دارند بنا بر این مکانی امن و ایمن برای خودرو های این شرکت خودرو ساز می باشد.

بررسی تویوتا برای مصرف سوخت بنزین


در حالی که این مورد هیچگونه کاهش سرعتی را به همراه نخواهد داشت و آنها با سرعت زیاد به کار خود ادامه می دهند.
همچنین در ادامه شما درباره استحکام و مقاومت خودروهای Toyota بیشتر مطالعه خواهید کرد.
خودروهای این کمپانی،بهترین خودروهای دنیا هستند و مطمئنا در برابر ضربه های مختلف و حوادث های ناگوار،می توانند از شما مراقبت کنند.
سیستم های خودرو جدید این شرکت به گونه ای ایجاد شده است که می تواند به راحتی خطرات و مشکلات جاده ها را برای شما پیش بینی کند و اطلاع دهد!.
ارزان بودن خودروهای Toyota
در مقایسه با مدل هایی مانند Range Rover،Mercedes Benz و BMW،خودروهای تویوتا نسبتاً ارزان هستند و از آنجا که در مدل های مختلف عرضه می شوند،هر مشتری می تواند با بودجه خود یکی را دریافت کند.
اتومبیل های Toyota برای اکثر جمعیت با هر بودجه ای،مناسب هستند.
بررسی تویوتا برای پایداری خودرو
اتومبیل های تویوتا در جاده بسیار پایدار هستند. این خودروها به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند هم در جاده های فرسوده و مشکل دار رانندگی کنند،بنابراین در مناطق روستایی و شهری خوب است.
داشتن خودروی Toyota به دلیل ثبات بسیار هیجان انگیز است.
شتاب گیری حتی فراتر از ۱۲۰ کیلومتر در ساعت نیز بر ثبات خودرو تأثیر نمی گذارد.

بهترین و قدیمی ترین تعمیرگاه تویوتا


خودروهای Toyota در رنگ ها و ابعاد مختلف
هیچ تولید کننده اتومبیل دیگری در زمین هیچ مارک بیشتری از Toyota ندارد. این به دلیل ذائقه مشتریان،برای شرکت سودمند است.
نکته جالب دیگر در مورد اتومبیل های تویوتا این است که آنها در بیش از ۱۲ رنگ به بازار عرضه می شوند و طیف گسترده ای از مشتریان می توانند انتخاب می کنند.
بررسی Toyota برای دوام محصولات آن
وسایل نقلیه تویوتا به گونه ای طراحی شده است که برای چگونگی ماندگاری عملی آنها،برای همیشه برای رقیبانش افسانه ای است!.
حداقل تا زمانی که شما به طور منظم در فواصل زمانی مناسب نگهداری کنید می تواند به خوبی جوابگوی مسائل شما باشد و هیچگونه مشکلی برای خودرویتان پیش نیاید.
برخی از شرکت ها ممکن است به سختی برای کیفیت خودروها تلاش نکنند،زیرا فکر می کنند خرابی بیشتر به معنای فروش بیشتر است اما تویوتا می داند که مشتریان،بیشترین اعتبار را نسبت به دوام ماشین ها می دانند.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!