پولیش و نانو سرامیک بدنه کیا اسپورتیج

پولیش و نانو سرامیک بدنه کیا اسپورتیج شعبه نوشهر تهران دیاگ

پولیش و نانو سرامیک بدنه کیا اسپورتیج

اجیای رنگ در بسیاری از موارد برای ماللکان خودرو ضروری می باشد . خراب شدن رنگ بدنه خودرو بر اثر افتاب سوختگی باران های اسیدی و شزایط بد جوی و خط و خش افتادن بروی بدنه خودرو مواردی است که خودرو نیاز به پولیش و نانو سرامیک پیدا میکند .

در این موارد برای بهبود رنگ و تمیزی رنگ خودرو باید پولیش بدنه خودرو صورت بگیرید .

تهران دیاگ در شعبه نوشهر بزرگترین مرکز صافکاری و پی دی آر و پولیش و سرامیک بدنه خودرو می باشد .

تماس شعبه مازندران چالوس – نوشهر

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

چرا برای بدنه خودرو از نانو سرامیک استفاده میشود ؟

پوشش های سرامیکی برای محافظت از سطح بدنه خودرو می باشند . پوشش های سرامیکی برای محافظت از بدنه خودرو در برابر کثسفه ا و خط و خش ها و آلودگی های شیمیایی مانند باران های اسیدی هوای الوده می باشند .

میزان طول عمر پوشش سرامیکی چقدر است ؟

معمولا طول عمر پوشش های سرامیکی بالا می باشد . این یک امتیاز برای خودرو شما محسوب میشود . تا هم در برابر الودگی و کثیفی و خط و خش در امان باشد و هم زیبایی خاصی را به بدنه خودرو شما می بخشد.

آیا خودروی کیا پیکانتو گزینه مناسبی برای سرامیک و پولیش بدنه می باشد ؟

خودروی کیا و محصولات ان مانند پیکانتو موهاوی سراتو و سورنتو و دیگر خودروهای کیا قابلیت سرامیک بدنه و پولیش بدنه را دارند .

بسته حفاظتی رنگ، یک لایه محافظ شفاف و مناسب به سپر، کاپوت و جیب دستگیره استینگر شما اضافه می کند. برای یک مانع ظریف در برابر خراش ها و خراش های سطحی. شروع خوبی است.

پوشش سرامیکی بهتر است یا اسپری ؟

پوشش های سرامیکی نسبت به موم یا اسپری ماندگاری بهتری و بیشتری دارند . پوشش های سرامیکی در برابر گرام سرما اشعه های ماورا بنفش و آلاینده های محیطی و موارد شوینده مقاومت بیشتری دارند .

تعمیرگاه کیا پیکانتو نوشهر

مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا یکی از مهم ترین کارهایی است که در شرکت تهران دیاگ انجام می شود. در تعمیرگاه کیا، خدمات مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا به بهترین شکل ممکن انجام می شود. با مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا می توان خودروهای کیا را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرد. مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا مراحلی است که باید مرحله به مرحله انجام شود. هر کدام از مراحل باید به دقت و با مهارت کامل انجام شود. مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا مهم بوده و دقت در هر مرحله باعث خواهد شد تا خودروی کیا به بهترین شکل ممکن تعمیر شده و بتواند بازهم مالک خودرو را به مقصد برساند.

تعمیرگاه کیا پیکانتو نوشهر

تعمیرگاه کیا شعبه تهران

تاثیر مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا در عملکرد بهتر خودروی کیا
با مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا می توان به کارکردن موثر ماشین به بهترین نحو ممکن کمک کرد. با مراحل مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا می توان کلیه اشکالات خودروی کیا را به بهترین شکل ممکن برطرف کرد. با این سه مرحله می توان موتور خودروی کیا را به بهترین شرایط ممکن بازگرداند، طوری که بتواند مانند مالک و راننده خودرو را به مقصد برساند و هیچ گونه اشکالی برای آن پیش نیاید. هر چقدر که مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا به بهترین نحو و با بهترین کیفیت به انجام برسد، سرنشینان خودرو، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد و خودرو کمتر به مشکلات فنی دچار خواهد شد. تعمیر خودروی کیا در محل یکی خدمات متخصصیین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ است.
هماهنگی جهت مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا با متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ
شما می توانید جهت مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا خودروی خود از چند روز قبل با متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ هماهنگی کرده و خودروی خود را جهت مکانیک – جلوبندی – دیاگ کیا به تعمیرگاه هدایت کرده و در نهایت منتظر درست شدن باشید.

تعمیرگاه کیا شعبه تهران

تعمیرگاه هیوندا سوناتا

یکی از پیشرفته ترین تعمیرگاه های شرکت تهران دیاگ است. تمامی سعی و تلاش متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ این است که رضایت هر چه بیشتر مشتریان این شرکت را برآورده کنند تا مشتریان بیشتری به تعمیرگاه هیوندا سوناتا مراجعه کنند و در نهایت با لبخندی بر لب، تعمیرگاه هیوندا سوناتا را ترک کنند.

تویوتا کرولا

امروزه به عنوان یکی از شیک ترین و بهترین خودروهای خانوادگی جهان به شمار می رود و تویوتاهای کرولا جی ال ای، ایکس ال ای و سی وی تی از مهمترین مدل های این دسته به شمار می روند. برای مثال تویوتا کرولا جی ال آی ۲۰۱۳ از یک موتور قدرتمند ۲۰۰۰ سی سی بنزین سوز بهره می برد که دارای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است. قدرت این خودرو ۱۴۳ اسب بخار، و گشتاور آن۱۸۷ نیوتن است. این خودرو از امکانات رفاهی روز دنیا مثل جعبه دنده اتوماتیک و سیستم فرمان برقی و غیره بهره می برد.
تویوتا کرولا ایکس ال آی نیز از یک موتور بنزین سوز ۱۷۹۸ سی سی چهار سیلندره و ۱۶ سوپاپی قدرت می گیرد و توان آن ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور آن ۱۷۵ نیوتن است. این خودرو نیز از امکانات رفاهی و امنیتی قابل توجهی بهره می برد. همچنین تویوتا کرولا سی وی تی نیز یکی از خودروهای پرفروش در ایران است که موتوری همانند تویوتا کرولا ایکس ال ای داشته و توان و گشتاور آن نیز به مانند همین خودرو است.
بهترین مرکز تعمیر خودروهای تویوتا کرولا
تویوتاکرولا یکی از خودروهای خارجی بروز است که در بازار ایران می توان مدل های مختلف آن را مشاهده کرد. معمولا تعمیر خودروهای خارجی در ایران امری تخصصی قلمداد می شود و بسیاری از تعمیرگاه های معمولی برای انجام اینگونه تعمیرات ورود نمی کنند، و آنها را به مرکز تخصصی راهنمایی می کنند. در واقع برای اینکه بتوان تعمیر تویوتا کرولا را به شکل درست و اصولی انجام داد باید به نمایندگی تخصصی، یا تعمیرگاه تویوتا کرولا مراجعه شود. در این مراکز برای تعمیر تویوتا کرولا از بهترین تجهیزات و تعمیرکاران استفاده می شود.

تعمیر خودرو در محل شعبه تهران

نحوه و نکات مورد نظر در

تعویض تسمه تایم خودرو در محل :


در هنگام تعویض تسمه تایم به ویژه هنگام تعویض تسمه تایم خودرو در محل باید به نکات و موارد زیادی دقت شود :
۱ . جنس تسمه تایم جدید :
تسمه تایم های خودرو در دو نوع CRو HNBR عرضه می شوند و بسته به جنس آن ها طول عمرشان مشخص می گردد و برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل می بایست با مراکز معتبر سیار تماس بگیریم که از درستی خدماتی که انجام می دهند ، اطمینان حاصل نماییم و هم از خوب بودن تسمه تایم جدیدی که بر روی خودرو ما نصب می کنند خاطر جمع شویم .
۲ . معتبر بودن مراکز ارائه دهنده خدمت در هنگام تعویض تسمه تایم خودرو در محل :
قبل از اینکه برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل با مراکز متخصص و سیار تماس بگیریم ، بهتر است شناخت کافی از آن مراکز داشته باشیم .
۳ . میزان کیلومتری که خودروی ما طی نموده است :
برای آگاهی پیدا کردن از اینکه آیا باید تسمه تایم خودرو را تعویض نماییم یا خیر باید به میزان کیلومتری که پیموده شده است دقت گردد که این میزان در خودروهای مختلف متفاوت می باشد .
۴ . معتبربودن برند خریداری شده :
اگر از قبل تسمه تایم جدید را خریداری نموده ایم ، باید به برندی که خریداری نموده ایم دقت نماییم . علاوه براین که برندش باید معتبر باشد می بایست دارای گارانتی نیز باشد و نیز برای تعویض تسمه تایم خودرو در محل از مراکز سیار معتبر و یا از راهنمایی های آن ها استفاده نماییم .
سخن آخر :
تسمه تایم خودرو یکی از حساس ترین و حیاتی ترین بخش های خودرومحسوب می گردد که می بایست پس از طی چندهزار کیلومتر و مدتی استفاده از خودرو نسبت به تعویض آن اقدام نماییم . یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها برای تعویض تسمه تایم خودرو ، تعویض تسمه تایم خودرو در محل می باشد که هزینه رفتن به تعمیرگاه ها را برای افراد کاهش می دهد و می توان در کمترین زمان این کار را انجام دهند .

پولیش و نانو سرامیک بدنه کیا پیکانتو

 

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!