پولیش و نانو سرامیک بدنه لکسوس RX350 در شعبه نوشهر تهران دیاگ

پولیش و نانو سرامیک بدنه لکسوس RX350 : احیای رنگ در بسیاری از موارد برای ماللکان خودرو ضروری می باشد . خراب شدن رنگ بدنه خودرو بر اثر افتاب سوختگی باران های اسیدی و شزایط بد جوی و خط و خش افتادن بروی بدنه خودرو مواردی است که خودرو نیاز به پولیش و نانو سرامیک پیدا میکند .

در این موارد برای بهبود رنگ و تمیزی رنگ خودرو باید پولیش بدنه خودرو صورت بگیرید .

تهران دیاگ در شعبه نوشهر بزرگترین مرکز صافکاری و پی دی آر و پولیش و سرامیک بدنه خودرو می باشد .

تماس شعبه مازندران چالوس – نوشهر

۰۹۱۲۴۲۶۰۴۰۱

میزان طول عمر پوشش سرامیکی چقدر است ؟

معمولا طول عمر پوشش های سرامیکی بالا می باشد . این یک امتیاز برای خودرو شما محسوب میشود . تا هم در برابر الودگی و کثیفی و خط و خش در امان باشد و هم زیبایی خاصی را به بدنه خودرو شما می بخشد.

نگاهی به تعمیر موتور لکسوس


تعمیر موتور لکسوس یکی از مهم ترین کارهایی است که در تعمیرگاه لکسوس در شرکت تهران دیاگ انجام می شود. خودروی لکسوس یکی از بهترین خودروهای جهان است که حتی در ایران هم طرفداران خود را دارد و البته هر روز بر تعداد طرفداران آن هم افزوده می شود. تعمیر خودرو لکسوس در محل یکی دیگر از خدمات است که در شرکت تهران دیاگ انجام می شود و کلیه متخصصین و تعمیرکاران با دقت و با مهارت کامل این کار مهم را به انجام می رسانند.

در تعمیرگاه لکسوس، همه مدل های لکسوس با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها بررسی شده و تعمیرات لازم روی آن ها انجام می گیرد. تعمیر موتور لکسوس نیاز به دقت و مهارت بسیار زیادی دارد و شما می توانید در مورد این کار مهم به تعمیرکاران و متخصصین تهران دیاگ اعتماد کنید که با چه وسواس و حساسیتی، تعمیر موتور لکسوس را به انجام می رسانند.

تعمیر موتور لکسوس

دیاگ لکسوس در یک نگاه کلی


دیاگ لکسوس می توان اشکال خودرو به راحتی شناسایی کرد. با دیاگ لکسوس می توانید همه اشکالات خودروی لکسوس را به راحتی تشخیص دهید و دستگاه با نرم افزاری که روی آن نصب شده می تواند عیب و ایرادات خودرو را تشخیص دهد. متخصصیین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ با دیاگ لکسوس می توانند کلیه ایرادات و اشکالات خودروی لکسوس را به راحتی تشخیص دهند. با دیاگ لکسوس می توان هر نوع اشکال یا ایراد خودرو را بررسی کرد.

آزمایش تشخیص خودرو و دیاگ لکسوس
از بین همه پیشرفتهای فناوری در بخش خودرو طی چند دهه ، یکی از مهمترین مزایای مصرف کنندگان و تکنسین های اتومبیل ، رایانه سازی اجزای خودرو بوده است. با استفاده از نرم افزارهای تخصصی ، ابزارهای تشخیص اتومبیل به لطف پردازنده های داخلی ، میکروچیپ ها و سنسورها ، به سرعت و با دقت به نقاط مشکل در موتور ماشین یا جاهای دیگر اشاره می کنند. با دستگاه دیاگ لکسوس می توان به سرعت و به سادگی کلیه اشکالات خودرو را در کسری از ثانیه متوجه شد و آن ها را برطرف کرد.


گستردگی خدمات شرکت تهران دیاگ و تعمیر خودرو لکسوس در محل
تعمیر خودرو لکسوس در محل یکی از خدمات شرکت تهران دیاگ است که توسط متخصصین و تعمیرکاران شرکت تهران دیاگ انجام می شود.

صافکاری و نقاشی لکسوس نوشهر مازندران چالوس

صافکاری و نقاشی لکسوس نوشهر

لکسوس از خودروهای لوکس در بازار خودروی جهان می باشد . هزینه استهلاک تعمیر و نگهداری این خودرو زیاد می باشد . لذا زمانی که نیاز به تعمیر و صافکاری و یا نقاشی پیدا میکند . وسواس و دقت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

یکی از کارهای زیبایی که روی بدنه خودرو های ضربه دیده و یا تصادف کرده صورت میگیرد صافکاری و نقاشی بدون رنگ و یا حساسیت و دقت بالا می باشد .

هر کاری متخصص خاص خود را می طلبد . صافکاری و نقاشی خودرو نیاز به ظرافت و دقت و حساسیت بالا دارد . تیم تهران دیاگ در شعبه نوشهر چالوس با سالها تجربه و دانش در زمینه صافکاری و نقاشی اماده ارائه خدمات می باشند .

معایب روکش سرامیکی خودرو چیست؟


از معایب پوشش سرامیکی می توان به احتمال ایجاد خط و خش و لکه های آب، هزینه های بالا و نیاز به نصب حرفه ای اشاره کرد. چندین لایه پلیمر مایع و سایر مواد قوی پوششی قدرتمند ایجاد می‌کنند، اما هیچ چیز نمی‌تواند از خودرو در برابر همه چیز محافظت کند.

تاثیر سرامیک برو بدنه خودرو ؟


پوشش سرامیکی لکسوس

از رنگ خودروی شما در برابر اکسید شدن محافظت می کند و از محو شدن آن و پوشیدن ظاهری کدر جلوگیری می کند. اگر ماشین خود را بیرون پارک کنید، این کاملاً حیاتی است. لکه های شیمیایی ناشی از آلاینده های اسیدی موجود در هوا یکی دیگر از آسیب های احتمالی خودرو شماست.

Sending
User Review
۵ (۱ vote)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!