تعویض پیستون هیوندای ای 40

تعمیرگاه تعویض پیستون هیوندای ای 40


تعویض پیستون هیوندای ای ۴۰ در تعمیرگاه تخصصی تهران دیاگ

تعویض پیستون هیوندای ای ۴۰ : i40 محصولی از کمپانی کره ای هیوندا می باشد . این خودرو در سال ۲۰۱۱ طراحی و روانه بازار شد. طراحی این خودرو شبیه النترا می باشد . در اصل ای ۴۰ را همان النترای کشیده شده می دانند. که البته از نظر قیمت از النترا بالاتر می باشد.

جذابیت و زیبایی در ظاهر این خودرو و فضای جادر در کابین ، طراحی داشبورد مدرن ، امنیت را می توان از مزایا ی این خودرو دانست.

امنیت این خودرو ۵ ستاره ایمنی از اروپا می باشد.

وظیفه و کاربرد پیستون در خودرو

قطعه ای استوانه ای در داخل سیلندر که حرکت رفت و برگشت را انجام میدهد که این حرکت باعث بوجود امدن ۴ عمل اصلی موتور میگردد.

برای افزایش قدرت و کشش خودرو ها از پیستون و سیلندر استفاده می کنند. هر خودرویی که پیستون بیشتری دارد قدرت بیشتری نیز دارد. یک پیستون از ۴ قسمت : تاج پیستون ، دامنه پیستون ، شیار رینگ ها و سوراخ گژنپین تشکیل شده است.

تعمیر موتور هیوندا ای ۴۰

موتور خودرو

قلب تپنده هر خودرو موتور ان خودرو می باشد. موتور گران ترین هزینه در تعمیر را دارد . زمانی که موتور خودرو خراب شود هزینه تعمیرات ان نیز زیاد و گران می باشد . پس مراقبت از خودرو و موتور خودرو و قطعات خودرو برای جلو گیری از خسارتهای بی دلیل و زیاد ، ضروری می باشد.

گالری عکس تهران دیاگ

خودرو بدون موتور تکه اهن پاره ای بیش نیست.

  • سرو صدای زیاد ماشین
  • لرزش های بدنه خودرو
  • روشن شدن چراغ های چک خودرو
  • حرکت نکردن خودرو در سر بالایی ها
  • بوی بد و سوختگی از داخل و بیرون خودرو
  • دودهایی بارنگ های ابی و یا …. از داخل اگزوز
  • نداشتن قدرت موتور هنگام گاز دادن

موارد بالا نشان دهنده خرابی موتور می باشد . اما پیستون نیز یکی از قطعات مهم در موتور خودرو می باشد . زمانی که پیستون خراب یا فرسوده شود موتور خودرو دچار مشکل میشود . مثلا وجود دودهایی بارنگ ابی از اگزوز خودرو دلیل بر خرابی رینگ و پیستون می باشد.

هنگام خراب شدن رینگ و پیستون باید موتور باز شود و این کار هزینه زیادی دارد . برای جلوگیری از خرابی رینگ و پیستون استفاده از روغن مناسب و مرغوب و تعویض بموقع روغن بسیار با اهمیت و ضروری می باشد.

تهران دیاگ

تهران دیاگ از قدیمی ترین تعمیرگاه هی هیوندا می باشد که در غرب تهران واقع شده است و خدماتی همچون تعمیر گیربکس ، جلوبندی ، موتور ، برق و الکترونیک ، صافکاری ، نقاشی و کارشناسی قبل خرید خودروهای خارجی و مدل بالا را انجام میدهد.

تعمیر در محل

تعویض لنت ترمز هیوندا در محل


خودروها دارای بخش های مختلفی می باشند که هرچند وقت یک بار و براساس کیلومترهایی که می پیمایند ، باید نسبت به تعویض قطعات مختلف آن اقدام نمود . لنت ماشین یکی از بخش های اصلی خودرو است که مستقیما به ترمز خودروها مربوط می گردد و در کم و زیاد کردن سرعت خودروها بسیار موثر می باشد و در صورت سالم بودن می توان به کمک آن خودرو را به موقع توقف داد ، یکی از سریع ترین و بهترین روش ها برای تعویض آن ، تعویض لنت ترمز خودرو در محل می باشد که با تماس گرفتن با متخصصین سیار در این زمینه در اسرع وقت نسبت به تعویض آن اقدام نمود

تهران دیاگ دیاگ تخصصی خودرو


با تمام اهمیت و ویژگی های مثبتی که در مراکز تعمیر خودرو در محل هست، یکی از مشکلاتی که با آن مواجه خواهیم شد عدم وجود بیش تر این مراکز و خدمات در کل شهرهای کشور است و این امکان فقط در شهرهای بزرگ و پر جمعیت کشور قابل دسترسی خواهد بود.

تنها خدمتی که در جاده های دور از این مراکز کشور در صورت خرابی خودرو انجام می شود حمل خودرو به تعمیرگاه ها و نمایندگی های ماشین های خارجی خواهد بود. بنا بر این اگر نیرو های متخصصی را در این مراکز پرورش داده شود آن ها را به شهرهای دیگر ارسال نمایند تا بتوانند که تعمیرات خودرو ها را در میان راه برای مسافرین و یا عابرانی که در آن محل در حال گذر هستند انجام بدهند.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!